wtorek, lipca 22, 2014

Giordani Gold - serum :)

Cześć Dziewczyny :)

Kolejny mój ulubieniec z Oriflame - Giordani Gold Age Defying Radiance Elixir :)
Chcę Wam moje drogie pokazać dzisiaj to serum , ponieważ jest to moje już drugie opakowanie tego kosmetyku - czyli możecie się domyśleć , że skradł moje serce :)



Giordani Gold Age Defying Radiance Elixir - Ujędrniające i rozświetlające serum do twarzy Giordani Gold

 Nawilżające, silnie działające serum wysokiej jakości, pełne składników, które skutecznie zwalczają oznaki starzenia i błyskawicznie upiększają Twoją cerę. Dodatkowe zalety to szybko wchłaniająca się konsystencja i buteleczka z pipetką, która umożliwia precyzyjną aplikację. Najlepsze rezultaty daje stosowanie serum pod podkład ujędrniający Giordani Gold. 15  ml 

Składniki:
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, OLETH-20, IMIDAZOLIDINYL UREA, CARBOMER, METHYLPARABEN, PARFUM, MICA, PROPYLPARABEN, BENZOPHENONE-4, PANTHENOL, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, MYRTUS COMMUNIS EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM HYALURONATE, PROPYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TIN OXIDE, ETHYLPARABEN, CI 77891
Serum znajduje się w ślicznej przeźroczystej buteleczce , bardzo elegancka szata graficzna , miła dla oka aż chce się po nie sięgać :) Kolor bezbarwny z maleńkimi drobinkami złota . Bardzo dobra konsystencja , pipetka ułatwia nam dozowanie kosmetyku . Po nałożeniu twarz jest ślicznie rozświetlona , napięta - drobinki w subtelny sposób są widoczne . Dodatkowo bardzo szybko się wchłania , nie powoduje żadnego rodzaju uczuleń czy podrażnień . Zapach tego serum jest jak dla mnie przepiękny , uwielbiam go mieć na sobie i czuć tą piękną woń :) Zastanawiam się czy to będzie ostatnie moje opakowanie , czy raczej jestem od niego uzależniona i skuszę się na więcej ;) Cena regularna to 49,90zł natomiast bardzo często jest w promocji i można go dostać za 22,90zł :)
Nic nie poradzę na to , że bardzo go polubiłam od pierwszego kontaktu :) Dlatego tak bardzo chcę Wam go polecić i nie jest to serum tylko dla starszych pań ale spokojnie młodsze mogą go z powodzeniem stosować :) 
Polecam i jeszcze raz polecam :)
Miałyście to serum ? Jakie są Wasze ulubione ?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mam swojego ulubionego serum :) Miałam raz jedno z serii rosyjskich kosmetyków ale niestety zawiodłam się na nim.To ma wspaniale wyglądające drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję żadnego serum, ale jak byłam młodsza to moja mama miała chyba nawet to, które Ty prezentujesz. Super się tym bawiło. :)

      Usuń
  3. Tego akurat nie miałam, ale uwielbiam sera z wit C np John Masters jest super, ale cena straszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności używać tego z JM ale domyślam się , że jest świetne - może jakimś cudem wpadnie w moje łapki :)))

      Usuń
  4. Oo dobrze, że jest często w promocji, bo regularna cena taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz w czasie pisania o nim widziałam , że akurat było w promocji :)))

      Usuń
  5. nie miałam żadnego serum do twarzy, szkoda że tu nie mam konsultantki oriflame to bym sobie na próbę zamówiła jakbym trafiła na promocję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania nie trzeba mieć konsultantki - spokojnie możesz sobie zamawiać sama na stronie Oriflame :)))

      Usuń
  6. a za wysyłkę się nie płaci? aż muszę się rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,zależy do jakiej kwoty robisz zakupy o ile się dobrze orientuję :) Musiałabyś się skontaktować(wysłać email z zapytaniem) na pewno udzielą szybko odpowiedzi :)

      Usuń
    2. to już na spokojnie przejrzę w wolnej chwili i się wszystkiego dowiem :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger