piątek, lipca 25, 2014

Nowości - MARION :)

Cześć Dziewczyny :)

Nie wiem dlaczego , ale jakoś u mnie tak się dzieje że przesyłki przychodzą w jednym czasie ;)
Też tak macie ?
W taki oto sposób dotarła do mnie mini przesyłeczka z MARION - zapewne wszyscy znają tą markę i miały z nią kontakt chociażby dzięki biedronce , bo tam dostaniemy kilka kosmetyków tej firmy :)
Do mnie trafiły te oto produkty :)


1. Hydrożelowe płatki pod oczy 2x
2. Chusteczka samoopalająca 1x
3. Koktajl witaminowy do włosów
4. Bibułki matujące
5. Hydro Silk - jedwab w płynie

Miałyście te produkty ? 
Które z tych produktów testowałyście , albo miałyście z nimi dłuższą znajomość i zachwyciły Was szczególnie ? 
Albo , które produkty Marion polecacie i jesteście nimi oczarowane ?

Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze odnośnie tych produktów :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że mnie również ponieważ przy mojej mieszanej mam tendencję do świecenia w strefie T :)

      Usuń
  2. Kosmetyków Marion jeszcze nie poznałam, ja poproszę jako pierwszą recenzje bibułek matujących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z tych co dostałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ja też nie miałam :) Fajnie jest poznawać nowości nie tylko naturalne :)

      Usuń
    2. jak się nie mylę to miałam peeling truskawkowy do twarzy chyba właśnie z marion,ale nie dam sobie za to ręki obciąć :P

      Usuń
  4. Nie mialam zadnego z tych produktow, ale ciekawi mnie witaminowy koktajl do wlosow ;) Udanych testow Kocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam żadnego i szczerze mówiąc jest to moje pierwsze spotkanie z marką Marion :) Koktajl też mnie bardzo ciekawi :)

      Usuń
  5. Tych produktów nie znam, ale z firmy Marion kiedyś miałam kurację do włosów 7 efektów z olejkiem arganowym, byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że ja również będę z nich zadowolona :)

      Usuń
  6. Widzę, że załapałaś się na testy? Ja sobie bardzo chwalę kurację arganową 7 Efektów. W zapasie czeka na mnie maska ożywiająca kolor i jestem jej bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Tej kuracji 7 efektów nie miałam,ale domyślam się że jest dobra :) Daj znać jak maska się sprawdzi :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger