środa, lipca 30, 2014

Tonik Oczyszczający Baikal Herbals :)

Cześć Dziewczyny :)

Jakiś czas temu skończył mi się tonik hibiskusowy , o którym już Wam pisałam na blogu - kto jeszcze nie czytał a chciałby , to zapraszam TUTAJ :)
Więc musiałam go zastąpić kolejnym produktem i tutaj skusiłam się na Tonik Oczyszczający  Baikal Herbals do cery tłustej i mieszanej :)


TONIK DLA CERY TŁUSTEJ i MIESZANEJ :
 

 Oczyszczający tonik do twarzy dla cery tłustej i mieszanej na bazie ekstraktów z ziół Bajkału
Tonik skutecznie oczyszcza i uspokaja skórę, dając jej uczucie komfortu i świeżości przez cały dzień
Nagietek i Tarczyca Bajkalska usuwa zaczerwienienia i podrażnienia skóry, zwęża rozszerzone pory
Pasternak uspokaja i zmiękcza skórę, a Mięta ją tonizuje i nadaje sprężystości
Organiczny wyciąg z Wiązówki błotnej delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia, posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne, uelastycznia skórę
Organiczny ekstrakt z szałwii działanie oczyszczające, przeciwzapalne w przypadku cery trądzikowej, ściągające przy rozszerzonych porach.

Dzięki naturalnym składnikom tonik przywraca skórze naturalny bilans, napełnia ją zdrowiem.

BEZ PARABENÓW I PEG


Zastosowanie: 
Pielęgnacja cery tłustej, mieszanej, z rozszerzonymi porami, trądzikiem,

Sposób użycia: 
Niewielką ilość toniku nanieść na wacik i przemyć twarz i szyję,

Pojemność opakowania: 170ml 
Producent: OOO PIERWOJE RESHENIE, Rosja
Mamy tutaj bardzo proste opakowanie , buteleczka jest ciemnozielona ale przeźroczysta i widzimy ile toniku nam jeszcze zostało . 
Zamknięcie typu klik .
Etykietka dosyć porządna w formie naklejki - napisy jak do tej pory się nie starły więc jest duży plus ;)
Prostota i przyjemność dla oka :)
Tonik jest typowo wodnisty , bezbarwny o świeżym , ładnym kwiatowo - ziołowym zapachu . Delikatny , nie powoduje podrażnień , nie zapycha , nie wyskakują niemiłe niespodzianki ;)
Mam cerę mieszaną więc jak dla mnie kosmetyk bardzo dobry .
Dobrze oczyszcza , nawilża , daje poczucie ukojenia i dobrego odświeżenia .
Czego chcieć więcej :)
Pewnie jeszcze wrócę do kosmetyków Baikal Herbals - ponieważ są zdecydowanie nie drogie , naturalne  i dobre :)
Moim zdaniem bardzo dobry produkt :)

Miałyście ten tonik ? Sprawdzają się u Was rosyjskie kosmetyki , który jest Waszym ulubieńcem?
Pozdrawiam :) 


10 komentarzy:

  1. Nie miałam ale czytałam już o nim wiele dobrego , mam na niego wielką ochotę oraz na ich piankę do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia,pianki do mycia jeszcze nie miałam:)Tonik sobie chwalę,szampony,podobno kremy też są świetne i ceny są bardzo przystępne jak na naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  2. z Baikal Herbals nie miałam jeszcze styczności i żałuję ;/ będę pamiętać o tym toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale strasznie mnie te rosyjskie wynalazki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,że kuszą :) Czas to jak najszybciej zmienić :)

      Usuń
  4. Nie mialam, ale mnie kusi, czytalam juz podobna recenzje na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, bardzo dobry tonik spokojnie możesz na chciejkę wpisać ;D

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger