piątek, sierpnia 29, 2014

Peeling Cukrowy Miodowo - Miętowy :)

Cześć Dziewczyny :)

Myślę , że każda z nas używa peelingów do ciała :)
Jedne wolą mocniejsze zdzieraki a inne lubią słabsze , delikatniejsze .
Jesteście za peelingami ręcznie robionymi , czy raczej stawiacie na gotowce ?
Dzisiejsza propozycja jest tym ręcznie robionym :)
Mój peeling otrzymałam jako prezent i przemiłą niespodziankę od jednej z blogerek Madzi 30plus Beauty blog  pod koniec lipca :)


         Do zrobienia tego peelingu został użyty cukier biały , cukier trzcinowy , miód , olejek ze słodkich migdałów , mięta :)
 
Wpływ miodu na naszą skórę: 
  Jego skład jest obfity w cukry, kwasy tłuszczowe i sole mineralne. 
Nie tylko nawilża on skórę, ale w dodatku utrzymuje jej odpowiedni poziom wilgotności. 
Usuwa zmarszczki, ujędrnia skórę, a nawet odkaża ją przez swoje silne działanie antybakteryjne. Pomaga też złuszczać naskórek, a skórę z problemem rozszerzonych porów i złym ukrwieniem, zwyczajnie leczy. 
Nierzadko stosowany jest, jako składnik środków pielęgnacyjnych dla dzieci, ponieważ jest wolny od wszelkich zanieczyszczeń chemicznych. 
Przy systematycznym stosowaniu w pielęgnacji naszej skóry miodu, będziemy się cieszyć jej gładkością i zdrowa kondycją .
 
Wpływ olejku ze słodkich migdałów na nasza skórę:  
           Ze względu na swe działanie uelastyczniające świetnie zapobiega powstawaniu rozstępów a także zmniejsza już istniejące. 
Najlepiej jest wcierać go tuż po kąpieli, kiedy skóra jest rozgrzana. 
Wtedy lepiej wchłonie składniki olejku a dodatkowo masaż okrężnymi ruchami pobudzi krążenie krwi i pomoże skórze skuteczniej absorbować olejek. 
Olejek może być także stosowany przez osoby o skórze suchej i łuszczącej się, ze względu na silne działanie nawilżające i natłuszczające. 
 
Wpływ mięty na naszą skórę:  
Wpływa na dobrą kondycję skóry. 
     Dzięki zawartości mentolu, olejek odpręża zmęczoną skórę, rozjaśnia ciało pozbawione blasku i kontroluje prawidłowe natłuszczenie skóry .

Ja jestem zachwycona tym peelingiem :)
Skóra po jego zastosowaniu jest delikatna , gładka , nawilżona .
Odpowiednie natłuszczenie dzięki olejkowi ze słodkich migdałów sprawia , że nie potrzebuję po kąpieli niczym smarować ciała , żadnymi balsamami czy masłami .
Osobiście lubię i wolę mocniejsze zdzieraki , po takim mocnym peelingu lubię to uczucie mrowienia , wtedy wiem i mam pewność że skóra pozbyła się martwego naskórka :)
Zachęcam Was do tego , żeby samodzielnie robić sobie takie fajne peelingi i w dowolny sposób je modyfikować :)
Jeśli wolicie delikatniejsze możecie zamiast cukru dać np. sól i olejek taki jaki akurat macie , czy suszone liście róży , lawendy  itp. wedle Waszej wyobraźni :)

Co sądzicie o takich domowych peelingach ? Jaki sposób na mocny zdzierak polecacie ?
Pozdrawiam Was serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. Świetny z miętą nigdy nie robiłam, ale bardzo lubię peelingi, domowe również:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można sobie dowolnie modyfikować w zależności co kto lubi :) Mięta jest fajna na lato,a np. lawenda na jesienno-zimowe wieczory :)

      Usuń
  2. Nie ma to jak domowe peelingi, najzdrowsze i zdzierają najfajniej. Ja zwykle sięgam po kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam pomysł na kolejne cudo dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matuńciu :) No już się nie mogę doczekać,ależ mnie rozpieszczasz nonono :*

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie mialam przyjemnosci uzywac domowego peelingu, ale chetnie bym wyprobowala :) Brak mi czasu na kombinowanie z wlasnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za domowymi peelingami!
    Polecam do ust
    (olej kokosowy + biały cukier + wiórki kokosowe)! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka,dziękuję za przepis - muszę wypróbować :)

      Usuń
  6. Paulina, dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger