środa, listopada 26, 2014

NEOBIO Balsam Pielęgnujący Do Ust :)

Cześć :)

Za oknami paskudna już zimowa pogoda , jak ten czas szybko leci ....
Nie wiem jak Wy , ale ja w taką pogodę nie rozstaję się z wszelkimi mazidełkami do pielęgnacji ust .
Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajny balsamik od Neobio do pielęgnacji ust - zapraszam na post :)



Zawiera wyciągi z bio-aloesu oraz olejek z oliwek, które intensywnie pielęgnują i chronią delikatną skórę ust. 
Cenny wosk Carnauba nadaje ustom aksamitnej gładkości i blasku.
 
Składniki:  
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Cera Alba (Beeswax)*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Canola Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Coco-Caprylate, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Tocopherol, Magnesium Stearate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Parfum (Essential Oils), Geraniol, Linalool, Citronellol.

*składniki z certyfikowanych upraw organicznych.
 Pojemność 2szt. x 4,8ml
 Cena : 16zł

W zestawie znajdują się 2 szt. balsamu .
Opakowanie jest typowe , w formie pomadki .
Białe , z napisami które się nie ścierają są jakby wytłoczone opakowanie jest solidnie i porządnie wykonane , nie mamy tutaj do czynienia z tandetą - duży plus dla firmy :)
Zapach jest delikatny , nie uciążliwy .
Balsam pielęgnuje i chroni usta , bardzo lubię po niego sięgać towarzyszy mi praktycznie przez cały dzień .
Do tego jest bardzo wydajny .
Ja jestem z tego produktu bardzo zadowolona , tym bardziej że nie jest napakowany chemią tylko naturalnymi składnikami .
Jeśli szukacie dobrego balsamu , który również będzie naturalny to zachęcam do jego wypróbowania  dostaniecie ten dwupak w sklepie Naturvita.pl


http://naturvita.pl/

Używacie  balsamów ochronnych do ust ? 
Jak często Wam towarzyszą , czy tylko jesienno - zimową porą ?

12 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie. Skład wręcz fantastyczny, więc będę musiała kiedyś spróbować. Zanim to jednak nastąpi zostanę z Sylveco. Według mnie usta potrzebują pielęgnacji przez cały rok, więc tak też używam dobrych składowo balsamów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, obie używałyśmy balsamów z Sylveco - ale zauważyłam różnicę między nimi,oba są świetne składowo jednak pod względem wydajności wygrywa zdecydowanie ten balsam.Używam go już dosyć długo i nie zużyłam nawet połowy, więc cena do wydajności jest super :)

      Usuń
  2. Miałam sobie zakupić własnie coś do ust, bo usta w porze zimowej , jesiennej nie za bardzo dobrze wyglądają , fajnie że o tych balsamach napisałaś : )

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że pomogłam w dobrym wyborze odnośnie balsamu :) Dziękuję za zaproszenie i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Używam i to przez cały rok :) Teraz mam balsam - trawa cytrynowa z Orientana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajne skladowo :) Musze sie rozejrzec, czy ich tutaj nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemieckie,więc powinny być ;)Warto się skusić :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger