wtorek, grudnia 16, 2014

Tusz do rzęs Ms.Rosy typu BB 6w1 ....

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dzisiaj tusz do rzęs , który jakiś czas temu sobie zakupiłam będąc w jednej z drogerii .
Jak to ja , chciałam sobie polepszyć i kupić zamiennik no i za namową miłej Pani skusiłam się na tani i bardzo podobnie wyglądający tusz .
Nie znana mi zupełnie nazwa Ms.Rosy za jedyne 12zł wpadła w moje rączki - i co z naszej znajomości wyszło ?
Kto ciekawy , zapraszam na dalszą część :)


Tusz do rzęs typu BB „all in one” to kolejny polecany produkt marki MS.ROSY

Perfekcyjna szczoteczka ze zróżnicowanymi włoskami pozwala na idealne wymodelowanie, magiczne pogrubienie, podkręcenie i wydłużenie rzęs .
Budowa szczoteczki ułatwia precyzyjne nakładanie i rozdzielanie rzęs .
Formuła maskary sprawia, że budowana jest objętość oraz super wydłużenie bez grudek .
Szczoteczka dozuje odpowiednią ilość kosmetyku, dzięki temu nie skleja rzęs .
Maskara nie kruszy się, nie odbija w ciągu dnia .
 
Polecana dla każdego typu oczu i rzęs, gdzie liczy się spektakularny efekt .

SPOSÓB APLIKACJI :
Dla uzyskania najlepszych efektów pogrubienia polecamy malowanie rzęs najpierw ruchem zig-zag , a następnie ruchem półobrotowym w celu ich podkręcenia i wydłużenia. 
Dodatkowe nałożenie maskary na zewnętrzne rzęs sprawi, że spojrzenie stanie się uwodzicielskie. 
Aby uniknąć sklejenia rzęs nakładaj najpierw 2 warstwy na jedno oko, a następnie maluj drugie.

Poj. 12ml
Cena ok 12zł 

Opakowanie tuszu jest typowe , czarne i zgrabne - można się pokusić o stwierdzenie że i nawet ładne .
Do szczoteczki również nie mogę się przyczepić , ponieważ jest taka jak lubię : wąska , długa , silikonowa .
Dobrze się nią manewruje , możemy dotrzeć do wszystkich nawet tych najmniejszych włosków .
Pojemność również jest imponująca , bo aż 12ml.
Cena również bardzo przystępna , nie ukrywam że każdy może sobie na nią pozwolić .
Więc co jest nie tak w tej maskarze?
Coś mi przeszkadza w tym tuszu , że nie mogę się z nim do końca polubić ....
Otóż  za szybko , zdecydowanie za szybko zasycha .
Przy drugiej aplikacji już prawie nic nie możemy zrobić , nic poprawić , nic domalować bo jak zaschnie to wydaje się jakby na rzęsach był nałożony sztywny klej :(
Osobiście nie lubię czuć takiego czegoś na rzęsach , lubię jak są miękkie po nałożeniu tuszu .
Efekt jest bardzo mizerny , bardzo delikatny , dla kogoś kto został obdarzony wspaniałymi firanami może być całkiem ok. ale dla tych rzęs bardziej wymagających jest do kitu ....
Rzadko piszę takie recenzje , musi mnie coś wyjątkowo nie zadowolić i  temu produktowi niestety się to udało .
 Moim zdaniem żadne obietnice producenta nie zostały spełnione .
Nie ma szans na jakikolwiek spektakularny efekt .
              Pogrubienie jest minimalne , nie wspomnę o wydłużeniu którego nie ma a podkręcenie to może i jest ale w snach .
No nic , szukam dalej swojego tuszu :)

Jak tam u Was poszukiwania idealnego tuszu ? 
Znalazłyście go ?
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Firmy zupełnie nie znam. W sumie ciekawy ten tusz, trochę szkoda, że szybko zasycha, bo ja lubię rzęsy budować maskarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej nadal w sumie nie znam,wiem że mają balsamy do ciała :) Szkoda,że szybko zasycha-ja muszę dobrze swoje rzęsy jak mówisz "budować" :) Dla mnie tusz musi porządnie pogrubiać i dobrze gdyby jeszcze wydłużał :)

      Usuń
  2. pierwszy raz słyszę o takiej firmie i tuszu też nigdzie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz o niej usłyszałam przy kupowaniu tego tuszu - dostaniesz te produkty w Drogeriach Kosmeteria :)

      Usuń
  3. Marki wczesniej nie znalam, szkoda, ze tusz tak kiepsko wypada. Kleju na rzesach rowniez nie mialabym ochoty nosic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam,ale szczoteczka tak mi się spodobała że go kupiłam ... :)

      Usuń
  4. Tusz do rzęs to jedno, ale warto też pomyśleć o odpowiedniej pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger