poniedziałek, lutego 23, 2015

Truskawkowa Rozświetlająca Maseczka Bąbelkowa - Beauty Formulas / Equilibra :)

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajny produkt , który dotarł do mnie w przesyłce od Equilibra - mianowicie bąbelkową maseczkę :)
Znacie takie cudo ?
Ja pierwszy raz miałam okazję wypróbować maseczkę , której nie trzyma się po nałożeniu 15-30min .
Kto ciekawy , czyta dalej :)


 MASECZKI BĄBELKOWE BEAUTY FORMULAS Z MIKROPĘCHERZYKAMI TLENU! 

    Działaniem aktywnym maseczek jest bąbelkowanie, tzn. mikropęcherzyki tlenu, w reakcji z powietrzem tworzą obfitą piankę oczyszczającą i delikatnie złuszczającą skórę.
 Bąbelki wnikają głęboko w pory absorbując nagromadzone zanieczyszczenia i martwy naskórek. 
Dzięki temu skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, nawilżona i promienna. 
TRUSKAWKOWA rozświetlająca maseczka bąbelkowa Beauty Formulas: maseczka zawiera kompozycję odżywczej truskawki i kremowego ekstraktu z jogurtu, która nawilża, koi i oczyszcza skórę przywracając jej naturalny blask i promienny wygląd.
Stosowanie:
Maseczkę rozprowadzamy na oczyszczoną i suchą skórę twarzy, omijając okolice oczu i ust. 
Trzeba pamiętać, ze maseczka nie będzie „bąbelkować” na mokrej skórze. 
Gdy wytworzy się pianka, należy ją wmasować w skórę przez ok. 60 sekund, po czym spłukać ciepłą wodą. 
Jedną maseczkę wykorzystujemy do dwóch aplikacji.

Jedna maseczka ( dwie saszetki ) starczą nam na dwie aplikacje . 
Po otwarciu wydobywa się żelowa konsystencja , którą nakładamy na suchą skórę twarzy . Wystarczy kilka chwil , a żelowa konsystencja zmienia się w buzującą białą piankę :)
Masujemy twarz przez 60 sekund , później pozostałość zmywamy ciepłą wodą i gotowe . Pierwszy raz spotkałam się z tak expresowym produktem ;) 
Zapach jest bardzo przyjemny , truskawkowy .
Z miłą chęcią wypróbowałabym jeszcze inne maseczki z tej serii . 
 U mnie efekt był bardzo zadowalający , twarz od razu była rozświetlona i pięknie oczyszczona . 
Nie zauważyłam efektu ściągania , suchości .
Żadne przykre niespodzianki po jej użyciu się nie pojawiły .
Cena również jest całkiem dobra , ok 5-7zł zależy gdzie kupimy :)
Polecam wypróbować :)

 
Znacie tego typu maseczki ? 
Co o nich sądzicie ? 
Czy raczej wolicie tradycyjne maseczki ?


8 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuje w przyszłości truskawkową maseczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa,czy u Ciebie równie dobrze się sprawdzi jak u mnie :)

      Usuń
  3. Mam na nią ochotę już dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna maseczka,nie tylko ze względu na zapach :)

      Usuń
  4. szampon equlibry mam i bardzo go lubie :) miło mi byc 150 obserwatoerm . Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich blogowych progach i również pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger