poniedziałek, lutego 03, 2014

CO URATOWAŁO MOJE WŁOSY...? :)

Witajcie :)

Opowiem Wam dzisiaj co za specyfik uratował moje włosy :)
Od kilku lat rozjaśniałam włosy i niestety włosy były w opłakanym stanie, wypadały na potęgę w żaden sposób nie mogłam sobie z tym problemem poradzić... włosów ubywało w szybkim tempie :(
Poszperałam w necie i znalazłam opinie na temat Olejku Stymulującego Wzrost Włosów - KHADI i stwierdziłam, że muszę go mieć:)


Szybciutko zakupiłam ten olejek i powiem Wam, że okazał się strzałem w dziesiątkę :) Zaczęłam go systematycznie używać i po niedługim czasie zauważyłam nowe, odrastające małe włoski :) Byłam prze szczęśliwa , włosy zaczęły mniej wypadać i co najważniejsze pojawiły się nowe .
Od ponad roku używam tego olejku i uważam, że jest najlepszy do walki z problemem wypadania włosów . Dla mnie zapach jest bardzo intensywny, ziołowy i taki "indyjski" ;)
Olejek jest bardzo wydajny,starcza na bardzo długo - ponieważ nakłada się go w małej ilości . Buteleczka jest bardzo  wygodna - nie ma żadnego problemu z rozlaniem czy przelaniem olejku .


Skład jest bardzo dobry:

Sesamum Indicum Oil (Sesamol), Cocos Nucifera Oil (Kokosnubol), Ricinus Communis Oil (Castrol),Eclipta Alba(Bhringaraj),Bacopa Monniera(Brahmi), Sida Cordifolia (Bala), Abrus Precatorius (Gunja), Butea Monosperma (Palasa), Vinca Rosea (Immergrun), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee),Emblica Officinails,Citrullus Colocynthis Seed Oil(Koloqinthe,Indrayan), Daucus Carota Seed Oil (Karotten ), Rosmarinus Officinalis (Rosmarin),Tocopherol,Cinnamomum Camphora(Kampfer),Onosma Hispidum

Poj. 210ml

Na rynku jest wiele dostępnych olejków do pielęgnacji włosów,natomiast moje serce podbił właśnie ten Olejek Stymulujący Wzrost Włosów Khadi i myślę,że długo będzie moim numerem jeden-na stałe zagościł w mojej pielęgnacji włosów :)Olejowanie włosów jest bardzo dobre,można w dużym stopniu poprawić ich stan i kondycję-dlatego warto to robić i sięgać po olejki do włosów:)




Pozdrawiam i do następnego posta :)

2 komentarze:

  1. Jestem wielką fanką i propagatorką ;) olejowania, ale tego konkretnego nie khadi nie kupiłabym ze względu na rycynę wysoko w składzie. Bardzo mnie kusi natomiast khadi z amlą, ma mieć podobne działanie, a bardziej odpowiedni dla mnie skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne włoski jednemu służy to a drugiemu coś innego-ważne aby olejować:) Dlatego każdy znajdzie coś dla siebie wśród tak dużego wyboru:)Mnie uratował przed wyłysieniem,dlatego go polecam:)Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger