sobota, czerwca 11, 2016

Moje porównanie lampy SUNone LED 48W i UV 36W, którą wybrać?

Hej :)
Zapewne wiele osób zastanawia się nad wyborem lampy, staje przed wyborem, którą wybrać UV czy LED?
Postaram się choć troszkę pomóc w wyborze, przyjrzymy się i porównamy na przykładzie moich lamp.

LAMPA SUNone 48W
Przedstawiamy Państwu lampę UV LED o mocy 48W w której zastosowana została najnowsza technologia ! W lampie zastosowana 30 diód led. Każda dioda posiada dwa żarniki. Lampa emituje białe światło ! Nie męczy wzroku ! 
Lampa posiada czasownik z trzema ustawieniami: 5 sekund, 30 sekund, 60 sekund oraz tryb stały. Lampa z sensorem ruchu.
Charakterystyka lampy:
* aż 30 najwyższej jakości diód led nowej generacji !
*  utwardza wszystkie żele oraz hybrydy już w 5 sekund
* moc 48W
* możliwość przełączenia na 50% mocy
* sensor ruchu
* wbudowany wentylator
* brak żarówki CCFL 
Lampa SUNone 48W
"Najnowszej generacji, profesjonalna lampa UV / LED 48W, która szybko i równomiernie utwardza wszystkie żele, lakiery hybrydowe i inne preparaty światłoutwardzalne. Posiada energooszczędne źródło światła o dużej mocy. Technologia dual LED sprawia, że lampa niezawodnie, szybko i równomiernie utwardza każde miejsce wewnątrz obudowy. Lampa posiada wbudowany sensor ruchu, timer 5, 30 i 60 s, a także możliwość szybkiego odpięcia spodu. Czas pracy tego urządzenia przewidziano nawet do 50 tysięcy godzin. Ekspresowe utwardzanie, energooszczędność i nowoczesny wygląd to główne zalety tego produktu."
źródło Allegro
Opis powyżej odnosi się do lampy, którą zakupiłam całkiem niedawno na allegro za 299zł + koszt przesyłki, wyszło ok.320zł łącznie. Od dłuższego czasu szukałam "jakiejś" lampy, nie do końca miałam sprecyzowany model i czy ma to być ponownie lampa UV 36W, CCFL UV, czy LED. 
Szukałam wszelkich informacji u "wujka google" na temat przeróżnych lamp i ich zastosowania.
W końcu, chyba raczej intuicyjnie i dlatego, że mi się ta lampa spodobała wizualnie, zdecydowałam się ją kupić. Tym bardziej, że opis skutecznie mnie zachęcił - szybki czas utwardzania zarówno żeli jak i hybryd, sensor ruchu, wbudowany wentylator, no i brak żarówek, które trzeba niestety w lampach UV wymieniać.
Co mnie zaskoczyło po przyjściu tej lampy, to małe pudełko i lekkość zawartości. Po otwarciu pudełka ukazała mi się mała, bardzo ładna, złociutko perłowa i leciutka lampka :)
Widzicie na pierwszym zdjęciu o ile jest mniejsza od tradycyjnej UV i na prawdę dużo lżejsza.
Pierwszy raz użyłam jej na warsztatach w Łodzi, o których pisałam w poprzednim poście i powiem Wam, że sprawdziła się rewelacyjnie :) Bardzo szybko utwardzała żel, co bardzo chciałam sprawdzić, czy faktycznie tak jest jak zapewnia producent i tak było, z czego jestem mega zadowolona. Utwardzanie hybryd trwa 5s., co przy pracy stylistki bardzo skraca czas pracy, jest to bardzo ważne, żeby długo nie czekać, dla porównania lampa UV utwardza aż 2min., a żel 3min.
Od razu widać jak duża jest to różnica w czasie pracy stylistki, gdzie liczy się czas, a jak wiadomo czas to pieniądz.
Lampę możemy sobie ustawić na 5s, 30s i 60s, lub włączyć czas stały, posiada sensor ruchu podczas wkładania dłoni do lampy, wtedy lampa włącza się automatycznie, ma również wbudowany wentylator. 
Jak dla mnie posiada same zalety i plusy, zakochałam się w niej od pierwszego użycia. 
Jeśli myślicie akurat nad zakupem lampy, polecam Wam LED 48W, ma dużą moc i utwardza wszystko, a do tego nie muszę się martwić i myśleć nad wymianą żarówek. 
Na dzień dzisiejszy nie kupiłabym ponownie zwykłej UV, jest za duża, zajmuje zbyt dużo miejsca na stoliku, jest za ciężka i za dużo czasu się traci robiąc manicure żelowy, czy hybrydowy. Moją starą lampę trzymam w razie "awarii";)

✱✱✱
Większość blogerów (choć nie tylko) marzy o tym, żeby jak najszybciej zaistnieć i być rozpoznawalnym w sieci. Ja do niedawna również nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak ważne w życiu blogera jest pozycjonowanie stron. Niestety sama dobrze się na tym nie znam, dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z fachowej pomocy i zlecenie tego profesjonalnej firmie, która się tym zajmie. Korzystacie z usług firm, które się tym zajmują profesjonalnie?

A u Was jakie lampy się sprawdzają?
Myślicie nad kupnem nowej lampy, albo planujecie zakup swojej pierwszej?
Pozdrawiam :)

56 komentarzy:

  1. Moja lampa UV przeszła ze mną wiele, teraz szukam dobrej lampy i być może zdecyduję się właśnie na tą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest ze mną od 5lat,więc czas na zmianę nadszedł i nie żałuję :)Daj znać, którą kupisz :)

      Usuń
  2. Wiesz jaką mam, jak na razie sprawuje się ok :) Robię paznokcie tylko kilka razy w roku także nie szukam innej :) Natomiast podziwiam Twoje wzorki i paznokciowe szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :)Faktycznie po to tylko, żeby kilka razy w roku zrobić pazurki, nie opłaca się kupować nowej, tym bardziej że Twoja jest nowa :)Dziękuję, cieszę się że Ci się podobają :D

      Usuń
  3. Hej. Moze pomozesz mi w mojej niepewności, działam żelem ibd i właśnie czekam na dostawe tej lampy i szukam dokladniej odpowiedzi jak długo powinnam utwardzac zel w tej lampie? Hybryda rozumiem 5 sekund ale zel? Na aukcji na allegro pisze ze 30 sekund na stronie producenta ze 120-180 sekund.. a przeciez powinna szybciej dzialac niz zwykła uv a wlasnie w takiej zazwyczam utwardzam 120sek. wiec już zglupialam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żel utwardzałam w zwykłej lampie UV/180s, natomiast w tej, którą teraz mam 48W utwardzam 30s, choć można dla pewności 60s. Niestety nie miałam styczności z żelami IBD, dlatego się nie wypowiem, najlepiej po prostu sobie sprawdź, utwardzaj najpierw po 30s i 60s zobaczysz jak żel się zachowuje :)

      Usuń
  4. Hej. Moze pomozesz mi w mojej niepewności, działam żelem ibd i właśnie czekam na dostawe tej lampy i szukam dokladniej odpowiedzi jak długo powinnam utwardzac zel w tej lampie? Hybryda rozumiem 5 sekund ale zel? Na aukcji na allegro pisze ze 30 sekund na stronie producenta ze 120-180 sekund.. a przeciez powinna szybciej dzialac niz zwykła uv a wlasnie w takiej zazwyczam utwardzam 120sek. wiec już zglupialam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Mam takie pytanko - dziś kupiłam tę lampę i ją wypróbowałam, ale albo nie potraię jej ustawić albo nie wiem.
    Chodzi o to, że chcę pracować na 30s, czy za każdym razem muszę naciskać guziczek z 30s czy da się jakoś ustawić, żeby lampa automatycznie włączała się na 30s?
    Jesteś w stanie pomóc?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem ustawiam czas podczas utwardzania. W starej UV miałam możliwość ustawienia czasu.

      Usuń
  6. Ja też do tej pory korzystałam z UV. Wczoraj odebrałam paczkę ze swoją nową lampą SunON1 <3 Piękna wizualnie, leciutka, dno na magnes.... będę dzisiaj testować <)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa... tylko mi udało się ją dorwać na aliexpress 11 listopada i wyszło mnie za nią nieco ponad 100zł, więc jeżeli się sprawdzi to przy takich kosztach ułatwienie pracy będzie 100krotne :D

      Usuń
    2. Lampa SunOne jest świetna, bardzo sobie ją nadal chwalę :) Następnym razem skuszę się na wysyłkę aliexpress, faktycznie dużo taniej wychodzi :)

      Usuń
  7. Kupiłam sobie tą lampę, ale jeszcze nie używałam. Wcześniej miałam UV i żel utwardzalam 2 min. Zastanawiam się po czym poznać że żel jest utwardzany za krótko, po cichu liczę że w nowej lampie wystarczy 30sek.?, Będzie się rolowac przy piłowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od firmy,od żelu, czy jest utwardzalny tylko w UV itd.Jeśli masz obawy, to dla pewności utwardzaj 60s.

      Usuń
  8. Witam, a jeśli mam żele, które tylko w uv sie utwardzają czy ta lampa da radę ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja również mam takie i spokojnie, bez problemów utwardza :) Również hybrydy, które są tylko do UV - z nimi również nie ma problemu :)

      Usuń
  9. Witam :) Kiedy lampa ma moc 24 a kiedy 48 W?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych lampach 48W jest mocą domyślną, jeśli chcesz zmniejszyć na 24W musisz na kilka sekund przytrzymać guziczek, poznać można po jasności emitowanego światła, jest słabsze.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  10. Jak wyłączyć tą lampe? jak naciskam przycisk on/off to przełącza sie moc ale nie mogę jej wyłączyć a w instrukcji jest napisane żeby nie wyciągać z gniazdka dopóki się lampy nie wyłączy
    proszę o szybka odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lampa nie ma wyłącznika, faktycznie przyciskając on/off możemy tylko zmniejszać lub zwiększać moc. Ja ją mam cały czas podłączoną w gniazdku, widocznie wyłącza się automatycznie kiedy nie ma dłoni w lampie.

      Usuń
  11. A możesz powiedzieć czy w lampie mieści się cała dłoń, czy kciuk trzeba robić osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez żadnych problemów mieści się cała dłoń, łącznie z kciukiem. Ja bez problemu mogłabym włożyć i dwie dłonie do tej lampy ;)

      Usuń
  12. To teraz jeszcze takie pytanko jaka żywotność żarówek jest przewidziana ? I czy jet możliwość wymiany żarówek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na wszystkie pytania jest powyżej w treści recenzji, uzupełniłam o więcej danych na temat lampy SunOne.

      Usuń
  13. Zastanawiam sie nad zakupem lampy. Może skuszę się na tą??:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam sie nad zakupem lampy. Może skuszę się na tą??:D

    OdpowiedzUsuń
  15. lampa LED ma moc 48W a UV 24W tak?
    Dopytuje bo jak ostatnio chciałam wypróbować pyłki 3D holo o chrome effect to nie chciały mi się wetrzeć bo lakier był za bardzo wysuszony albo wtarł się w paznokieć ale na końcówkach nie chciał. Dlatego nie wiem dokładnie jak ma sprawdzać ile trezba lakier utwardzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w lampie LED utwardzać 5s. Lakier musi "być mokry" żeby dobrze się wtarły pyłki, jeśli za długo będziesz trzymała w lampie będą "za suche" i nie wetrzesz.

      Usuń
  16. Czy bez problemów mieści się w niej stopa podczas utwardzania hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. MAM PYTANKO ,KTORĄ LAMPE KUPIĆ -LAMPA SUNONE DUAL LED UV 36W SUN9 CZY SUNOne UV LED 48W lampa żele i hybrydy .ROBIE CZASEM ŻELE I HYBRYDY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji testować, tych o które pytasz. Moim zdaniem ta, którą mam, czyli SunOne 48W jest bardzo dobra, utwardza wszystko, dlatego ją mogę śmiało Ci polecić :)

      Usuń
  20. Teraz ta sama lampa na Aliexpress jest dostępna od około 30$ a na Allegro za 150zł.
    Mam pytanie jak się sprawuje i co w przypadku gdy się zepsuje? Jakaś gwarancja jest na to? wysyłka do Chin trochę trwa i też kosztuje więc ma to sens zamawiać na Aliexpress gdy w Polsce jest ona o jakieś 30- 40 zł droższa i raczej nie ma problemu z reklamacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do tej pory działa bez zarzutu. Kupowałam na allegro i sklep dał mi 2 letnią gwarancję. Moja lampa wtedy kosztowała 300 zł plus koszty przesyłki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Mam tą samą starą lampę, co Ty i właśnie przymierzam się do kupna SUNone. Czy ta zwykła stara lampa też u Ciebie wydaje taki straszny dźwięk sygnalizujący jej włączenie/wyłączenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie pamiętam, bo nie używam jej od ponad roku :)

      Usuń
  22. Hej ja zastanawiam Się nad lampa w granicach do 100 zl. Jak na razie znalazłam dwie do wyboru semilac 24w lub sun9 Diamond 36w. Która byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja bym wybrała Sun9,ale to musi być Twój wybór :) Chociaż wolałabym dołożyć ok. 50-100zl i kupić taką jak mam :)

      Usuń
  23. Czy zamawiając taka lampe na Ali za 26$ nie trzeba opłacać żadnego cła itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie odpowiem Ci na to pytanie, bo nie orientuję się jakie zasady są na Ali, nigdy nic tam nie zamawiałam, moją kupiłam na Allegro. Może ktoś się tu wypowie na ten temat :)

      Usuń
  24. Szkoda ze nie widzę takiej na allegro 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, są jeszcze dostępne w sklepach internetowych :)

      Usuń
  25. Czy lampa z Semilac 48w to jest taka sama lampa jak Sunone?

    OdpowiedzUsuń
  26. Również dołączam się do pytania. Semilac daje 24mc gwarancję w przeciwieństwie do 12mc sunone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane, ja nie jestem producentem tych lamp, więc takie pytania proszę kierować np.do firmy Semilac :)

      Usuń
  27. podałabyś dokładną stronę tej lampki?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pytanie czy dioda przy on/ off powinna się świecić cały czas? Bo u mnie tylko jak przyłącze moc wtedy trochę brzęczy i zapala się dioda. I jeszcze jedno pytanko kiedy lampa świeci mocnym światłem przy 24W czy przy 48W ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger