wtorek, lutego 11, 2014

OLEJEK IHT9 - czy się sprawdził ... ?

Witajcie :)

Przyszedł czas na podsumowanie olejku przeciw wypadaniu włosów IHT9 :)
Olejek zawiera w sobie kompozycję rzadkich ziół  i olejków zalecanych przez Ajurwedę  -  olejek ma za zadanie powstrzymać wypadanie włosów .
Wnika głęboko w skórę głowy, odżywia cebulki włosa, wspomaga ich wzrost - stymuluje wzrost gęstszych, grubszych, zdrowszych włosów.
Ten olejek posiada w swoim składzie również inne oleje np. : 
- oliwę z oliwek,
- olej migdałowy,
- sojowy,
- z orzechów włoskich,
- kokosowy,
- z pestek moreli i 
- jojoba.
Dodatkowo wzbogacony jest o ekstrakty z kozieradki, miodli indyjskiej, bhringraj, amli, bhrami, jatamansi i aloesu, które zapobiegają infekcjom skóry głowy.
Zapach może nie jest tak intensywny jak olejku Khadi , ale również aromat jest ziołowy i jak dla mnie taki "indyjski" :)

  
Jak widać skład olejku jest bardzo dobry:)

Olive Oil (Olea Europaea), Soya Oil (Glycine Soja), Walnut Oil (Juglans regia), Sesame Oil (Sesamum indicum), Coconut Oil (Cocos nucifera), Bhringraj Ext. (Eclipta alba), Bhrami Ext. (Bacopa monnieri), Almond Oil (Prunus amygdalus), Amla / Indian Goose Berry Ext. (Emblica officinalis), Henna Ext. (Lawsonia Inermis), Jatamansi Ext. (Nardostachys jatamansi), Methi / Fenugreek Seed Ext. (Trigonella foenum graecum), IPM*, Aloe Vera Ext. (Aloe barbadensis), Neem Ext. (Azadirachta indica), Jojoba Oil (Simmondsia Chinensis), Apricot Kernel Oil (Prunus Armeniaca Kernel Extract).
Poj.200ml

Zamknięty jest w plastykowej butelce , dosyć wygodne dozowanie (przez dziureczkę) :)
 

Właśnie mi się kończy, dlatego chciałam dziś o nim napisać  ( żebym nie zapomniała jak wyrzucę butelkę ) :)
Czy jestem z tego olejku zadowolona? Jak najbardziej - dla mnie on spełnił swoje zadanie, włosy zdecydowanie mniej wypadają, pojawiło się dużo "baby hair" .
Jestem zdecydowanie na TAK :)
Używałam go zarówno na skalp jak i na całą długość włosów .
Na pewno dodatkowo je odżywił , po użyciu były miękkie , nawilżone .
Będę do niego wracać nie raz , uważam że jest godny polecenia :)

Pozdrawiam i do następnego posta :) Miłego dnia :)


4 komentarze:

  1. U mnie oliwa się nie sprawdza na włosach ani skórze głowy i z tego względu ten olejek odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała seria IHT9 jest w moich planach zakupowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy cały zestaw w bardzo atrakcyjnej cenie : szampon,odżywka i olejek :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger