piątek, marca 06, 2015

2 Tygodniowy Odrost - Czy Hybrydy Semilac Są takie dobre ???

Hej , hej :)

Witajcie dziewczyny , czy u Was też słoneczko świeci ?
Wiosna zbliża się wielkimi krokami z czego ja się bardzo cieszę , uwielbiam jak wszystko powoli budzi się do życia wtedy i we mnie wchodzi więcej chęci by coś robić ;)
Minęło już ponad 2 tyg. odkąd zrobiłam sobie manicure lakierami hybrydowymi , jak wiecie do tego celu wybrałam markę Semilac - czy jestem z tego wyboru zadowolona ?
O tym dowiecie się z dalszej części posta ....



W pierwszym poście poświęconym lakierom hybrydowym pisałam Wam , że trochę czasu zajęło mi szukanie dobrych a zarazem nie bardzo drogich lakierów - jak wiecie mój wybór padł na Hybrydy Semilac .
Dziś po 2 tyg. noszenia mam już wyrobione zdanie na ich temat .
Otóż jestem mega pozytywnie nimi zaskoczona .
Po pierwsze ich trwałością , jakością , połyskiem itd.
Można w samych superlatywach mówić o tych lakierach , w pełni zasłużenie .
Wiadomo , człowiek póki sam nie spróbuje i się nie przekona to tak do końca nie może mieć zdania o danym produkcie - tak było u mnie .
Musiałam sama spróbować i teraz śmiało z czystym sumieniem mogę bez obaw Wam je polecić .
Nie jest to w żaden sposób post sponsorowany - ponieważ lakiery kupiłam sobie sama , więc moja opinia jest jak najbardziej obiektywna i wynika z moich doświadczeń .
Bardzo byłam ciekawa , czy na pewno nie będzie żadnych odprysków a może jednak gdzieś coś się odklei , oderwie .
Powiem Wam , że nic kompletnie z tych rzeczy się nie stało .
Jedynie odrost jak widzicie na zdjęciach jest już bardzo widoczny , co skłania do tego żeby je usunąć i pomalować na nowo .
Połysk utrzymuje się non stop w takim samym stopniu , bez zarysowań , czy zmatowienia .
Jestem pod wielkim wrażeniem i na pewno będę im wierna , choć nie wykluczam że być może kiedyś skuszę się na wypróbowanie również innych marek .
Sądzę , że nie wrócę już do zwykłych lakierów - bardzo odpowiada mi to , że nie muszę martwić się o nieestetyczne odpryski i zmywanie co 2-3 dni , nie mam na to czasu i jak dla mnie rozwiązanie lakierami hybrydowymi jest fantastyczne .
Dodatkowym jak sądzę atutem jest to , że wzmacniają łamliwe i delikatne paznokcie .
Niebawem kolejny mani :)

A Wy co sądzicie o hybrydach ? A może wolicie jednak tradycyjne lakiery ? Dajcie znać w komentarzach :) Pozdrawiam .


15 komentarzy:

  1. Ładnie się trzymają :) Ja miałam tylko raz takie pazurki i mi niestety odpryskiwały od strony odrostu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam aż coś odpryśnie i się nie doczekałam ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie robiłam w ten sposób pazurków,ale wizja dwóch tygodni bez malowania przemawia do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie szczególnie ten argument przemówił,dlatego postawiłam na hybrydy :)

      Usuń
  3. Muszę w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w tej metodzie i Semilaczkach zakochana :) Polecam :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy hybrys , planuje kupic sobie swój zestaw domowy i rozpoczac z tym przygode ale jestem totalnie zielona w tym temacie :) musze poszukac kogos kto mi troche rozjasni ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do tego by mieć własny zestaw, to nic trudnego :-)

      Usuń
  5. Ja właśnie zamówiłam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zamówiłam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona :-D

      Usuń
    2. Jestem zadowolona dokładnie tak jak pisałaś nawet pokusiłam sie i zakupiłam hard:-)

      Usuń
    3. Jestem zadowolona dokładnie tak jak pisałaś nawet pokusiłam sie i zakupiłam hard:-)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger