czwartek, marca 05, 2015

Wellness & Beauty Olejek Do Ciała Olej Jojoba i Masło Shea :)

Hej , hej :)

Jak u Was z pielęgnacją ciała ? 
Stosujecie olejki , czy wolicie klasyczne balsamy lub lotiony ? 
Co się u Was lepiej sprawdza w tej kwestii ?
U mnie z tym jest różnie , w zależności jaki mam nastrój ;)
Dzisiaj będzie odsłona olejkowa , czyli mowa o olejku do ciała Wellness & Beauty Olej Jojoba i Masło Shea :)
Kto ciekawy , zapraszam na dalszą część posta :)





                                                                                Olejek do ciała Olej jojoba & Masło shea 150 ml. 

Działania pielęgnacyjne:  
Poczuj się cudownie rozpieszczona- dzięki specjalnej mieszance tłoczonego na zimno oleju jojoba i bogatego w składniki masła shea. 
Starannie dobrane oleje naturalne, takie jak olej jojoba, olej migdałowy i olej z nasion bawełny w połączeniu z witaminą E wspomagają gospodarkę wodną skóry i pielęgnują skórę tak, aby była cudownie delikatna. 

Skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka. 

Olejek szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.

Skład:

Helianthus Annuus Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii Butter, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol.
                  
                              Mój olejek dotarł do mnie przed świętami w cudownej świątecznej przesyłce od Magdaleny :)
Większość z Was zapewne kojarzy tą paczuszkę .
Dziś będzie mowa o kolejnym produkcie , który już zdążyłam przetestować .
Olejek znajduje się w ładnej przeźroczystej buteleczce z wygodnym dozownikiem , przez który aplikujemy sobie tyle produktu ile potrzebujemy .
Dzięki temu , że buteleczka jest przeźroczysta widzimy ile olejku nam zostało .
Produkt jest bardzo wydajny .
Jego zapach przypomina ciasteczka maślano - waniliowe lub coś połączone z migdałami , wanilią i słodyczą w każdym bądź razie bardzo przyjemnie :)
Olejek przeważnie stosuję po kąpieli na osuszone ciało , szybko się wchłania , nie pozostawia u mnie zbyt długo tłustej warstwy za co daję mu dużego plusa ;)
Dobrze nawilża skórę , wygładza . 
Na pewno warto go wypróbować  tym bardziej , że nie jest drogi .
 Znajdziecie go bodaj w każdym "rosku" za cenę ok 11zł
Jak widzicie cena nie jest wygórowana , raczej na każdą kieszeń :)
Polecam :)
                      

9 komentarzy:

  1. Ciekawy , miałam okazję używać żelu z tej firmy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po tym olejku mam ogromną ochotę na pozostałe produkty W&B :)

      Usuń
  2. Bardzo go polubiłam i muszę kupić kolejne opakowanie :) Uwielbiam też jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam ale bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten olejek i używam go czasem przy sporządzaniu peelingu cukrowego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger