wtorek, marca 17, 2015

CLASSIC CORAL nr. 006 Hybryda Semilac :)

Hej,hej :)

No i przepadłam :)))
Jestem totalnie zakochana w lakierach hybrydowych Semilac <3
Niedawno pisałam Wam przy poście odnośnie jakości lakierów hybrydowych Semilac , że niebawem pojawi się kolejny kolorek - no i jest :)
Na kolejne 2-3 tyg. wybrałam  Classic Coral nr.006 - jak dla mnie śliczny coralowo-malinkowy kolorek bardzo ciepły i wiosenny :)


Zdjęcia robiłam w różnym świetle .
Jak dla mnie lakiery są po prostu rewelacyjne :)
Po 2 tyg. pokażę Wam kolejny kolorek .
Jeśli jesteście ciekawe jak krok po kroku nakładam i zdejmuję lakier hybrydowy , dajcie znać w komentarzach .
Być może nie wszyscy wiedzą jak to robić , a chciały by się dowiedzieć albo stoją przed wyborem zakupu swojego własnego zestawu do mani hybrydowego - mogą im się te wiadomości przydać ;)

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger