poniedziałek, października 19, 2015

GOLD HIGHLIGHTER - Złoty Rozświetlacz Lovely :)

Cześć :)

O słynnym rozświetlaczu  Lovely Gold Highlighter słyszała zapewne każda z Was :)
Zachęcona pozytywnymi recenzjami na temat tego produktu, postanowiłam stać się również jego posiadaczką ;)
Mój egzemplarz zakupiłam na allegro wraz z jego siostrą (o tym produkcie będzie innym razem ) .
Czy byłam z niego zadowolona ?
O tym w dalszej części....


GOLD HIGHLIGHTER
Wyjątkowy rozświetlacz do twarzy w kamieniu . 
Formuła skomponowana tak, by nadać maximum blasku bez śladu koloru . 
Nadaje świeżość cerze, usuwa zmęczenie i uwydatnia kości policzkowe .
 Formuła zawiera proteiny jedwabiu, które nawilżają
skórę . 
Rozświetlacz dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: ciepłym ( gold ) i chłodnym ( silver ) .

 Ten produkt aktualnie jest moim zdenkowanym kosmetykiem, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył .
Z ogromną przyjemnością używałam go każdego dnia podczas makijażu, towarzyszył mi bodaj przez 3 miesiące, więc jest bardzo wydajny .
Cena również nie jest wygórowana, ponieważ w rosku dostaniemy go za niecałe 10zł, więc jak najbardziej produkt tani, dobry i wart wypróbowania .
Moja wersja jest tonacją ciepłą, czyli gold ponieważ taka bardziej mi pasuje .
Kosmetyk naprawdę z ogromną przyjemnością zużyłam do samego końca, mogę śmiało powiedzieć, że jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o rozświetlenie twarzy .
Efekt jest delikatny, bardzo subtelny raczej nie powinniśmy zrobić sobie krzywdy nakładając go na twarz, no chyba że przesadzimy z ilością .
Jeśli jednak używamy z umiarem, nasza twarz będzie ładnie rozświetlona, da efekt wypoczętej, zdrowej, młodszej skóry .
Jedyny mankament jaki u mnie wystąpił - to wieczko . 
Być może z racji tego, że zakupiłam go na allegro wpływ miała przesyłka, wieczko bardzo szybko popękało i delikatnie mówiąc się całe rozsypało .
Jednak jest to detal, i absolutnie nie ujmuje jego bardzo dobrej jakości .
Myślę, że nie raz będę do niego wracać :)
Kto jeszcze nie zna tego rozświetlacza gorąco polecam wypróbować, warto :)

A Wy jakich rozświetlaczy używacie, macie swojego ulubieńca ?
Pozdrawiam :)


 

8 komentarzy:

  1. Mam ale w wersji silver ;) Bardo przyjemny maluszek i do tego w przyjemnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Madziu, bardzo fajny kosmetyk - jak dla mnie niezbędny w makijażu ;)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda. Tafla idealna. I cena idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie maltretuję rozświetlacz z MUR i Mary Kay, choć ten też całkiem nieźle wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oceniasz rozświetlacz z Maty Kay ?Jesteś z niego zadowolona ?

      Usuń
  4. ooo zaciekawiłaś mnie tym rozświetlaczem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,bardzo się cieszę :) Spróbuj, wierzę że się nie zawiedziesz tym bardziej ,że kosztuje grosze (warto poczekać na promocję w rosku) ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger