sobota, grudnia 06, 2014

Nastrojowo :))) Casa Deco ....

Witajcie :)

Dziś wieczorkiem post maleńki , nastrojowy , cieplutki i romantyczny :)
Zimowy wieczór nastraja do miłych , wspólnych rozmów i przytulań z bliską nam osobą ...
Nie wiem jak Wy , ale ja uwielbiam wieczory przy blasku świec :)


W roli głównej dzisiaj świeczka zapachowa , którą dostałam od wspaniałej znajomej :)
Umilamy sobie wspólnie z mężem długie i zimowe wieczory , blask świec dobrze nastraja do zwierzeń i bliskości ...
Świeczka pięknie pachnie czekoladą , lub budyniem czekoladowym z chęcią by się ją zjadło ;)
Ozdobiona jest u góry złotym brokacikiem , który jej dodaje blasku .
Myślę , że na czas świąt byłaby idealna , jednak jak to ja - nie wytrzymałam i musiałam  użyć ją już teraz :)

A jak jest u Was ? Też lubicie świece zapachowe ? 
Często Wam towarzyszą w te zimowe wieczory ?
Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Rowniez uwielbiam w tym okresie blask swiec i podobnie u mnie, do Swiat wiekszosc nie dotrwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palenie świec szczególnie tych zapachowych wprowadza w piękny nastrój :)

      Usuń
  2. Uwielbiam świece oraz woski jesienią jak i w zimowe wieczory ;) Zapach czekoladowego budyniu na pewno jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak jest bardzo przyjemny i barrrrdzzzzoooo apetyczny ;))))

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger