poniedziałek, sierpnia 31, 2020

Wycieczka na Islandię.

Mimo, że u nas w Polsce wakacje dobiegły końca, dla wielu czas urlopów również, to jednak wiele osób decyduje się na wypoczynek w powakacyjnym terminie. Możemy wtedy liczyć na zdecydowanie mniejszy tłok w hotelach i innych miejscach, w których można się zatrzymać. Po wakacjach możemy liczyć również na różnego rodzaju zniżki za pobyt. Ciekawa jestem, kto z Was był w Islandii?


Przyznam szczerze, że ja jeszcze nie zwiedziłam Islandii. Na pewno warto wybrać się na wycieczkę po tym pięknym, malowniczym kraju. Po tych tylko kilku zdjęciach możemy się domyślać jak jest tam pięknie, jakie niesamowite, zapierające dech w piersiach widoki serwuje nam Islandia.
Jest to piękny i fascynujący kraj. Nie ma chyba osoby, która nie zakochałaby się w tym kraju.
Turyści, którzy odwiedzają Islandię podziwiają tam niesamowite cuda przyrody: gejzery, wodospady, czy parki narodowe. Nie wiem czy wiecie, że te wszystkie cuda możecie zwiedzać i podziwiać zupełnie za darmo. Nie ma kas biletowych, jedynie w kilku miejscach musimy zapłacić opłaty za parking.
Możemy zwiedzić muzea, kąpieliska, czy gorące źródła. Myślę, że nie napiszę tutaj odkrycia, że najlepiej zwiedzać Islandię przemieszczając się - Islandii nie zwiedza się stacjonarnie ;) Oczywiście jeśli chcemy jak najwięcej atrakcji zobaczyć na własne oczy, najlepiej przemieszczać się w minikamperach, w których możemy jeść i spać. 
Oczywiście jeśli chcemy skupić się tylko na stolicy i atrakcjach miejskich, to spokojnie możemy to robić pieszo.
Islandia na pewno jest hitem wyjazdowym. Jest miejscem, które warto zwiedzić. Dla osób, które chcą po prostu przeżyć przygodę życia pod tytułem „Islandia” bardzo dobrym wyjściem jest skorzystanie z usług biur podróży, które organizują wycieczki po   Islandii połączone ze zwiedzaniem Wysp Owczych.
Wycieczka Islandia jest już na mojej liście miejsc, które będę chciała zwiedzić, które będę chciała zobaczyć i podziwiać na własne oczy. Przeglądając zdjęcia w internecie tego cudownego kraju, już jestem nim oczarowana, a zobaczyć to wszystko na własne oczy, to jest dopiero przygoda.

A Wy byliście w Islandii? Co Was szczególnie zachwyciło podczas zwiedzania?

11 komentarzy:

  1. Alez tam jest klimat, chetnie bym sie wybrala aby na wlasne oczy zobaczyc zorze polarna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z męzem jechac w lutym ale wybralismy gran canarie i ciesze sie z tego wyboru bo w ogole inaczej bysmy lata nie mieli :( Moze za dwa lata sie udamy na Islandie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam brata na Islandii, jeszcze nie udało mi się go odwiedzić. Ale pokazywał mi już takie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o zwiedzeniu Islandii. To wyjątkowo piękny kraj, który nie jest zbyt popularnym kierunkiem wycieczkowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie widoki chciałabym zobaczyć w realu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brat ma takie widoki często. Mieszka na Islandii już mi wysyłał zdjęcia zorzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała propozycja, mam nadzieje, że niebawem wznowią loty!
    Wszystkiego dobrego w 2021 kochani!

    OdpowiedzUsuń
  8. Islandia jest wspaniała. Na pewno warto się tam wybrać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger