poniedziałek, lutego 12, 2024

ORIENTANA hydrokuracja szafran.

W najnowszym boxie WITH LOVE od Pure Beauty znalazł się kosmetyk firmy Orientana. Swego czasu byłam bardzo nastawiona na naturalną pielęgnację, stąd kosmetyki tej firmy były mi znane, choć oczywiście nie wszystkie jeszcze poznałam i stosowałam. Dlatego widząc ten kosmetyk w boxie, od razu bardzo się ucieszyłam, bo kocham kosmetyki Orientany. Czy mnie zachwycił? O tym w dalszej części tego posta, zapraszam.

ORIENTANA - hydrokuracja z szafranem 30g

Krem o żelowej konsystencji jest przeznaczony dla skóry wymagającej nawilżenia i o nierównym kolorycie. Dzięki dobrze dobranym składnikom naturalnym, ogranicza utratę wody z naskórka, działa kojąco a także zmiękcza i wygładza skórę.
* wzmacnia naczynia krwionośne oraz zmniejsza zaczerwienienia;
* krem wegański;
* zawiera 97,5% naturalnych składników;
* wzbogacony o aktywny szafran o działaniu antyoksydacyjnym, czyli zwalczającym wolne rodniki, a także oparty na hydrolacie z kwiatów róży

Ten krem o żelowej konsystencji zapakowany jest w ładny, fioletowy kartonik, na nim umieszczone są informacje o kosmetyku. W środku mieści się biała, miękka, stojąca tubka z fioletowym kwiatem szafranu. Jak widać na zdjęciu, kolor tego żelu jest bursztynowo-żółty. W pierwszej chwili nakładania go, twarz jest lekko żółta, ale kolor za chwilę znika i go nie widać. Zapach jest intensywny, powiedziałabym ziołowo-kwiatowy, ale ładny, przyjemny, w żaden sposób nie jest drażniący. Bardzo fajnie nawilża skórę twarzy, to nawilżenie jest odczuwalne na długo. Przez to świetne nawilżenie, mam wrażenie jakby skóra była rozświetlona, wygładzona, wypoczęta. No jestem tym efektem jaki daje zachwycona. Cieszę się, że ten kosmetyk znalazł się w tym boxie, że mogłam go poznać. Coś czuję, że zostanie ze mną na dłużej. Kto z Was jeszcze nie zna tego żelu, to zachęcam do wypróbowania, na pewno jest wart poznania.

 Takie perełki możecie znaleźć w rewelacyjnych pudełkach od Pure Beauty, gorąco polecam Wam te boxy i zachęcam do subskrypcji, link tutaj -  purebeauty.pl/subskrypcja/ 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger