poniedziałek, marca 11, 2024

BIOLAVEN - naturalny dezodorant.

 

Coraz bliżej wiosna, cieplejsze dni przed nami, tym samym szybciej się pocimy, więc warto zadbać o nasze pachy, warto sięgać po antyperspiranty i dezodoranty. Mam dla Was fajną propozycję naturalnego dezodorantu od firmy Biolaven.



 🌸 BIOLAVEN - dezodorant naturalny 50ml

"Zawiera kompleks ekstraktów o właściwościach ściągających (kora dębu, liść szałwii lekarskiej i kwiaty lawendy) i wraz ze składnikami absorbującymi pot, niweluje nieprzyjemny zapach. Kombinacja olejków eterycznych z bergamotki i lawendy w połączeniu z aromatyczną kompozycją winogronową pozostawia uczucie pachnącej świeżości i komfortu przez dłuższy czas".

Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie dnia beż użycia jakiegokolwiek dezodorantu/antyperspirantu pod pachy, na pewno nie czułabym się komfortowo gdybym wyszła z domu bez odświeżenia. Używam antyperspirantów cały rok, nie zależnie od pory roku, nie ma dla mnie znaczenia czy jest zima, czy lato. Ja muszę czuć się świeżo, czysto i pachnąco. Ostatnio miałam możliwość poznać fajny, naturalny dezodorant Biolaven. Jest to dezodorant pachnący świeżością, ma aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Zawiera olejki eteryczne z lawendy, bergamotki, oraz aromatyczną kompozycję winogronową, dzięki którym pozostawia uczucie pachnącej świeżości i komfortu przez dłuższy czas na skórze. Najwięcej wyczuwam tutaj lawendę, ale nie przeszkadza mi to, bo lubię jej zapach. A jak jest u Was, dbacie o higienę pod pachami cały rok, czy tylko w cieplejsze miesiące? Macie swoje ulubione antyperspiranty, dezodoranty których używacie z prawdziwą przyjemnością? Ten dezodorant znalazł się w najnowszym boxie KOBIECA MOC od Pure Beauty, dzięki temu mogłam go poznać z czego bardzo się cieszę. Jeśli lubicie naturalne kosmetyki, to ten również z pewnością polubicie.

Gorąco polecam Wam te pudełka i zachęcam do subskrypcji tych rewelacyjnych boxów -  purebeauty.pl/subskrypcja/ 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger