piątek, kwietnia 05, 2024

Hair Cycling by ONLYBIO Regeneracja - szampon do włosów i skóry głowy.

 

Witajcie! Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo fajny szampon do włosów i skóry głowy, który znalazłam w najnowszym, kwietniowym boxie FLORAL FUSION od Pure Beauty. Pielęgnacja włosów jest dla mnie od dawna bardzo ważna i w boxach szukam perełek, które są związane właśnie z włosami, zawsze jestem najpierw ich ciekawa i jako pierwsze je testuję. Tym razem również tak było, zaczęłam od tego szamponu.


REGENERACJA Szampon do włosów i skóry głowy 250ml

"Odkryj moc odbudowy włosów z nowym trzy dniowym programem Hair Cycling od ONLYBIO, który sprawi, że Twoje włosy otrzymają optymalną regenerację, nawilżenie i odżywienie.

Dzień pierwszy skupia się na regeneracji. Unikalna formuła wzbogacona o proteiny, stanowi kompleksowe rozwiązanie dla osłabionych i zniszczonych włosów, przywracając im siłę, elastyczność oraz zdrowy wygląd.

SZAMPON REGENERUJĄCY to silnie wzmacniające rozwiązanie dla wrażliwego i problematycznego skalpu. Kompozycja wzbogacona o proteiny pszenicy, ceramidy, olej awokado i olej sezamowy dba o odpowiednie funkcjonowanie mikrobiomu skóry głowy. Szampon dobrze się pieni i nie plącze włosów.

Jak pachnie regeneracja:

Top: bergamotka, jabłko

Heart: jaśmin, róża

Base: Brzoskwinia, karmelizowane owoce"

Zacznę od tubki, w której mamy szampon, jest w moim ulubionym, różowym kolorze. Jest miękka, stojąca, z wygodnym zamykaniem. Na odwrocie umieszczone są wszystkie informacje o tym szamponie. Sam jego kolor jest delikatnie brzoskwiniowy, ale przeźroczysty. Zapach jest bardzo ładny, kwiatowo-owocowy, mega przyjemny dla nosa. Bardzo dobrze się pieni. Świetnie myje zarówno skórę głowy, jak i włosy. Po myciu włosy są miękkie, sypkie, dociążone, ale nie obciążone (nie mylić z przyklapem). U mnie dobrze się układają po myciu. Są fajnie uniesione u nasady, tak jak lubię. Ogólnie ten szampon wzbudził we mnie miłe odczucia, jestem z niego bardzo zadowolona, z chęcią go używam. Sięgam po niego często, moje włosy bardzo się z nim polubiły. Jeśli macie zniszczone włosy, potrzebujecie dobrego szamponu, który je zregeneruje, nawilży i odżywi, to ten jak najbardziej Wam polecam.

Dzięki boxom od Pure Beauty mam możliwość poznawania wiele świetnych i różnorodnych kosmetyków, z wielu firm. Dlatego serdecznie zapraszam do subskrypcji tych rewelacyjnych boxów -  purebeauty.pl/subskrypcja/ 

Pozdrawiam!

Współpraca reklamowa z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger