sobota, czerwca 08, 2024

LIRENE - Power of Plants Miss Opuntia żel pod prysznic.

 

Cześć! Dzisiaj opowiem Wam słów kilka o fajnym, olejkowym żelu pod prysznic marki Lirene. Żel ten znajdziecie w najnowszym, czerwcowym boxie Pure Beauty. Na końcu wkleję Wam link gdzie będziecie mogli sobie te świetnie skomponowane boxy zamówić. A teraz zapraszam na post.


Lirene Power of Plants Miss Opuntia - żel pod prysznic 200ml.

Poczuj moc roślin!

Olejkowa formuła żelu doskonale pielęgnuje skórę. Nawilża oraz hamuje utratę wody, chroniąc przed wysuszeniem. Wyjątkowe połączenie bogatej konsystencji oraz kwiatowych nut zapachowych zapewnia niezwykłą przyjemność stosowania.
Jakie składniki aktywne znajdziesz w produkcie?

* Olejek z opuncji figowej – wygładza i ujędrnia.
* Ekstrakt z gruszki – odżywia, zmiękcza i nawilża.

Lirene Power of Plants Olejkowy żel pod prysznic Miss Opuntia - najważniejsze cechy:

* Olejkowy żel pod prysznic Lirene skutecznie i delikatnie oczyszcza skórę ciała.
* Nawilża oraz hamuje utratę wody, chroniąc przed wysuszeniem.
* Zapewnia niezwykłą przyjemność stosowania.
* Przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry.
* Zawiera 91% składników pochodzenia naturalnego.
* Wegańska formuła.
* Produkt testowany dermatologicznie.

Żel jest w stojącej tubce, która jest miękka i ma ładną, przyjemną grafikę dla oka. Sam żel ma gęstawą konsystencję, nie jest bardzo lejąca, trzeba tubkę nacisnąć żeby żel spłynął, co oczywiście uznaję za duży plus, bo nie lubię jak coś jest mocno wodniste i nie do końca mam nad tym kontrolę. Kolor żelu jest lekko różowy, przeźroczysty. Urzekł mnie zdecydowanie jego piękny zapach kwiatowo-owocowy. Z tej serii są jeszcze inne produkty, jestem ich bardzo ciekawa i zapewne dokupię sobie resztę żeby mieć całą serię, tak mi się ten zapach spodobał. Ale to nie wszystko co przykuło moją uwagę, jest jeszcze coś... Ten żel pozostawia na ciele delikatną, tłustawą powłokę. Dzięki tej olejkowej formule, moja skóra po kąpieli nie jest już sucha. Świetnie nawilża i chroni przed wysuszeniem. Jak dla mnie, jest to mega odkrycie, jeszcze żaden żel tak nie działał na moją suchą skórę. Jestem pewna, że zostanie ze mną na dłużej. Mogę z czystym sumieniem Wam go polecić, jest super. Jeśli masz suchą skórę, szczególnie ta suchość i ściągnięcie jest dla ciebie problemem, to spróbuj tego olejkowego żelu pod prysznic. Mam nadzieję, że będziesz z niego tak samo zadowolona, jak ja jestem.

 Jeśli chcecie poznać nie tylko ten rewelacyjny olejkowy żel, ale również inne kosmetyki, które znalazły się w najnowszym boxie kosmetycznym Pure Beauty to możecie go zamówić tutaj purebeauty.pl/subskrypcja/ 

Pozdrawiam!

Współpraca reklamowa z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger