niedziela, sierpnia 11, 2024

PACHNĄCA SZAFA - dekoracyjny odświeżacz powietrza.

 

Chyba każdy z nas lubi ładne zapachy, lubimy kiedy w pomieszczeniach unosi się ładny i przyjemny dla nas zapach. Na rynku jest wiele produktów po które możemy sięgać i w szybki sposób sprawić, aby z naszych pomieszczeń wydobywał się ładny zapach. Ciekawa jestem po jakie odświeżacze najchętniej sięgacie? Ja Wam pokażę jeden z moich ulubionych. Zapraszam na post.




PACHNĄCA SZAFA - dekoracyjny odświeżacz powietrza Cedr z Brzoskwinią 25ml

Dekoracyjny odświeżacz powietrza Cedr z Brzoskwinią to elegancki flakonik z esencją zapachową. Postaw go w salonie, łazience, sypialni lub biurze i ciesz się intensywnym aromatem cedru i brzoskwini. Odświeżacz inspirowany aromatami natury, stworzony zgodnie z nurtem Vegan Friendly. Nie posiada składników pochodzenia zwierzęcego. Nie był testowane na zwierzętach! Wypełnia dom soczyście owocowym zapachem. Będzie wspaniałą ozdobą domu wnosząc do pomieszczeń niespotykane wrażenie świeżości i przytulności. Naturalna świeżość dla Twojego domu! 

Ja osobiście uwielbiam jak w domu ładnie pachnie i używam wiele odświeżaczy. Najlepiej u mnie w domu sprawdzają się takie dekoracyjne odświeżacze w formie nasączanych patyczków. W ostatnim boxie od Pure Beauty były dwa losowo wybrane zapachy, u mnie znalazł się cedr z brzoskwinią. I był to doskonały wybór, bo lubię zapachy brzoskwiniowe a z cedrem daje bardzo fajny, nie przesłodzony owocowo-drzewny zapach. Mieszanka słodkiej brzoskwini z  drzewnym akordem bardzo fajnie się miesza i daje przyjemny, kojący relaks dla zmysłów. Szklana, nie duża buteleczka z płynem ładnie komponuje się w każdym pomieszczeniu, idealnie wtapia się w każdy wystrój. Moim zdaniem najlepiej i najintensywniej czuć zapach w mniejszych pomieszczeniach np. łazience, czy mniejszym pokoju. Spodobał mi się ten zapach i już planuję zakup tych odświeżaczy, również w innych kompozycjach zapachowych.

Fajnie, że takie odświeżacze można znaleźć w boxach kosmetycznych. Jeśli jeszcze ich nie znacie, to polecam Wam te pudełka od Pure Beauty i zachęcam do subskrypcji tych rewelacyjnych boxów -  purebeauty.pl/subskrypcja/ 

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Super recenzja! W mojej szafie są woreczki z lawendą. Dzieki czemu ładnie pachnie i nie mam problemu z molami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger