czwartek, września 12, 2024

Dr Irena Eris AlgoRithm - przeciwzmarszczkowy krem na noc.

 

Dzisiaj zapraszam Was na post, w którym pierwsze skrzypce będzie grał krem przeciwzmarszczkowy na noc Dr Ireny Eris AlgoRithm. Czy jest to dobry krem, czy warto go kupić? Czy w jakiś sposób mnie zadowolił? Te i inne kwestie w dalszej części, zapraszam.


🦩 DR IRENA ERIS - Algorithm regenerujący krem przeciwzmarszczkowy na noc 50ml.

Zafunduj sobie radykalną poprawę elastyczności i sprężystości swojej skóry! Odnawiający krem na noc Dr Irena Eris AlgoRithm załatwi wszystko za ciebie podczas kiedy Ty będziesz smacznie spać. Rano Twoja skóra będzie gładka, miękka oraz dobrze nawilżona i odżywiona.
Dzięki technologii Reproductive Cell TechnologyTM jest skóra zregenerowana i zwiększa jej się elastyczność i jędrność oraz zmarszczki są widocznie zredukowane.

Właściwości:

* skóra wygląda zdecydowanie młodziej
* cera jest świeża, wygładzona oraz dobrze nawilżona
* przynosi wzrost elastyczności i jędrności skóry
* redukuje głębokie zmarszczki i też mimiczne
* regeneruje i odżywia skórę
* skóra jest gładka i miękka w dotyku

Dzisiaj powiem Wam słów kilka o kremie, który wywarł na mnie naprawdę pozytywne wrażenie. Dla mnie pierwsze wrażenie jest bardzo ważne i istotne, dlatego urzekło mnie również opakowanie, które jest szklane, ciężkie, ze srebrną zakrętką w kolorze morskiej zieleni. Słoiczek bardzo mi się podoba, minimalizm i prostota a jednak luksus. Wewnątrz znajduje się wieczko zabezpieczające. A w środku mamy krem o delikatnym jasno zielono-niebieskim zabarwieniu. Sam krem jest zbitej konsystencji, zarazem żelowy. No ciężko określić dokładnie konsystencję. Ma ładny, delikatny zapach, przypomina mi starą wersję kremu Nivea sprzed wielu lat. Krem bardzo dobrze i na długo nawilża. Myślałam, że krem będzie gęsty, treściwy, wręcz tłustej konsystencji, ale taki nie jest, jego formuła jest w kierunku mocnego i długotrwałego nawilżenia. Trafiłam na jeden z najlepszych kremów na noc, jaki do tej pory stosowałam. Stan skóry zdecydowanie się polepszył, nie jest już taka sucha jak była. Stała się bardziej elastyczna, gładka i miękka w dotyku. Jeśli szukacie dobrego, nawilżającego, działającego pozytywnie na stan skóry kremu, to ten szczerze Wam polecam.

 Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger