wtorek, lutego 04, 2014

ECO HYSTERIA - mój ulubieniec :)

Witajcie :)

Opowiem Wam dzisiaj o szamponie Eco Hysteria do włosów farbowanych :)
Na pierwszy plan wysuwa się bardzo ciekawa, nietypowa dla szamponów etykietka ;) Pojawia się ruda pani z lizaczkiem :) Nie mogłam się oprzeć i musiałam go wypróbować . 
Szampon znajduje się w dosyć dużej (500ml) butelce z pompką (super rozwiązanie) .
Jest koloru jasno zielonkawego , o przyjemnym delikatnym zapachu - niestety nie udało mi się zrobić zdjęć koloru i konsystencji , bo butelka została po zużyciu wyrzucona . 
Wystarczy mała ilość , bardzo dobrze się pieni . Z racji tego, że używam olejków do włosów - bardzo dobrze sobie radzi z ich zmywaniem (duży plus za to ) .
Używam henny Khadi do farbowania włosów, więc zależało mi na tym żeby kolor dłużej się utrzymywał i ten szampon poradził sobie z tym doskonale - wydobywa kolor, nadaje piękny blask :)
Ja osobiście jestem nim zachwycona - a jestem dość wybredna i nie łatwo mnie zadowolić .
Wykorzystałam już dwa opakowania i wiem , że będę do niego wracać ( bo jak na razie nie ma sobie równych ) .
Włosy są mięciutkie, dobrze się układają, czuć zwiększoną objętość - nie ma efektu obciążenia, oklapnięcia .
Dla mnie ideał:)



Tutaj skład :

INCI: Aqua with infusions of: Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Вutyrospermum Parkii, Psidium Guajava Fruit Juice, Prunus Domestica Fruit Extract; Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Silk Protein, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.

Troszkę o tym co zawiera szampon Eco Hysteria i o jego zaletach :)

Produkt nie zawiera: 
SLS, SLES, parabenów, produktów z przerobu ropy naftowej, PEG, glikoli, chemicznych filtrów promieniowania UV, ftalanów, etanoloamin, formaldehydów, silikonów, lanoliny.
  
Zalety produktu:
  • Zawiera  certyfikowane organiczne składniki
  • Lekki, świeży aromat
  • Pielęgnuje farbowane włosy, odżywia i wzmacnia.
    
Składniki aktywne: 
Organiczna oliwa z oliwek (Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil) – zawiera  witaminy A, B, C, D, E, F, K, wiele minerałów, aminokwasów, białek i antyseptyków. Tak cenny zestaw aktywizuje pracę gruczołów łojowych, dając  włosom wszystkie niezbędne dla ich zdrowia substancje.  
Guawa (Psidium Guajava Fruit Juice) – odżywia, nawilża  i wzmacnia włosy. 
Śliwa domowa (Prunus Domestica Fruit Extract) - działa na rdzeń włosa poprawiając jego strukturę. Chroni  kolor i nadaje naturalny połysk, stwarza wrażenie zwiększonej gęstości włosów. Wzmacnia włosy i zapobiega ich wypadaniu. Działa także na włosy siwe.

Miałyście ten szampon? Jak się sprawdził?

Pozdrawiam i do następnego posta :)



2 komentarze:

  1. Ja miałam szampon 'blask i siła' z tej firmy, byłam z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może one wszystkie z tej serii są świetne :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger