piątek, sierpnia 14, 2015

GELAQ Base/Top nr.239 i Monofaza One Step nr. 513 - od Sun Flower :)

Hej, hej :)

Witajcie, dzisiaj post paznokciowy.
Pokażę Wam moje nowe, bardzo fajne i nie drogie produkty do manicure hybrydowego od SUN FLOWER .
Produkty, które chcę Wam przybliżyć to Base/Top nr. 239 i lakier monofazowy, hybrydowy w pięknym neonowym różowym kolorze nr. 513 :)
Kto ciekawy, zapraszam do czytania dalej :)


BASE/TOP :
 

 ONE STEP NR. 513

Gelaq Clear to baza i połysk w jednym.
Gelaq to produkt nowej generacji. Stanowi połączenie trwałości żelu UV i szybkości schnięcia w lampie UV - 2 min!!! , z możliwością usuwania starych powłok za pomocą zmywacza do GELAQ'u. Doskonale przywiera do płytki paznokcia, nie odpryskuje, posiada piękne, kryjące i przejrzyste barwy, nadając paznokciom elegancki wygląd i przepiękny połysk. Gelaq jest żelem ozdobnym, stosowanym bezpośrednio na płytkę paznokcia. Stosuje się go na paznokcie naturalne, lub do zdobienia paznokci sztucznych, czy wzmacnianych dowolnym preparatem. Lakiery hybrydowe o podobnych właściwościach funkcjonują pod wieloma nazwami, m.in. Shellac, Gelish, Gellaco, Axxium Soak-Off. Ponieważ nie jest żelem strukturalnym nie będzie wzmacniał płytki paznokcia. Do tego radzimy zastosować poniższą metodę. Współpracuje z żelem UV, akrylem, porcelaną UV, porcelaną Termiczną.

RADY: UWAGA-NIE ZALEWAĆ SKÓREK ! Pomalować wolny brzeg paznokcia (rant) w celu zabezpieczenia paznokcia naturalnego przed nabieraniem wody. Stosować jedną cienką warstwę.

W celu ściągnięcia z paznokci Gelaqa polecamy zmatowienie blokiem polerskim wierzchniej błyszczącej warstwy oraz zastosowanie Acetonu lub Soak OFF Gel UV Remover. Nanieść na wacik aceton , przykryć paznokieć, owinąć folią i odczekać 1 do 2 min. Po zdjęciu wacika nasączonego acetonem , Gelaq traci swoje właściwości i jest miękki, odchodzi z paznokcia płatami.

Gelaq Base/Top oceniam bardzo dobrze, jest to wspaniały produkt, idealnie spisuje się jako warstwa nawierzchniowa i nabłyszczająca, czyli Top .
Pięknie nabłyszcza warstwę lakieru hybrydowego, wystarczy nałożyć cieniutką warstwę na lakier i utwardzić w lampie UV 2min .
Trwałość jest świetna, nic nie odpryskuje, nie matowieje, należy tylko uważać, żeby nie zalać sobie skórek by powietrze się nie dostało .
Pędzelek jest bardzo wygodny, dosyć długi, idealnie się nim maluje płytkę paznokcia - konsystencja jest idealna, nie za rzadka i nie za gęsta .
Mój produkt ma 9g i kupicie go za 25zł, jest jeszcze dostępna większa pojemność 15g za cenę 39zł - TUTAJ .
Jedyna moja uwaga to jest fakt, że u mnie jako podkład (base) absolutnie się nie sprawdził, pomimo dobrego zmatowienia jak i odtłuszczenia płytki paznokcia nie wytrzymał długo i zaczął odchodzić po niedługim czasie, natomiast jako warstwa nawierzchniowa (top), jest genialny .
Podsumowując jest to produkt godny polecenia, za niewielką cenę mamy dużą pojemność bardzo dobrego topu .

Gelaq One Step - to lakier hybrydowy monofazowy, co oznacza, iż zabieg manicure lub pedicure wykonujemy bez użycia bazy i top'u, a także bez konieczności odtłuszczania!!!
Aby wykonać perfekcyjny, ale za razem szybki zabieg, przygotuj płytki paznokci jak zwykle przy zabiegach manicure lub pedicure hybrydowego.
Należy więc lekko zmatowić płytkę, a ewentualny pyłek usunąć miękką szczoteczką. Następnie zaleca się zastosowanie Primer Gelaq (poczekać aż wyschnie). Teraz musisz już tylko nałożyć dwie cieńkie warstwy lakieru - każdą z nich osobno utwardzić w lampie UV lub UV Led po ok. 2 minuty - by móc cieszyć się pięknym i długotrwałym efektem zadbanych paznokci.

Jeśli chodzi o lakier monofazowy, u mnie był to piękny neonowy róż nr. 513 kolejny bardzo dobry produkt :)
Lakier monofazowy jest świetnym wynalazkiem, gdzie nie potrzeba ani bazy ani topu - wszystko mamy zawarte 3w1 w lakierze .
Troszkę sceptycznie podchodziłam do tego typu wynalazków, ponieważ uważałam, że to co jest do wszystkiego, to jest do niczego ;)
Jednak ten produkt szybko zredukował moje myślenie na ten temat, że jednak nie jest tak do końca jak myślę ;)
Po przygotowaniu płytki paznokcia nakładamy cienką warstwę lakieru i utwardzamy 2 min w lampie UV, możemy powtórzyć 2 lub 3 razy w zależności jaki efekt krycia chcemy uzyskać .
W zupełności 2 warstwy tego lakieru wystarczą do dobrego krycia, jednak ja stosowałam 3 do pełnego i mnie zadowalającego krycia .
Nie musimy używać ani bazy ani topu, co bardzo skraca nam czas wykonania całego manicure .
W kilka minut mamy pięknie pomalowane paznokcie na długi czas .
U mnie lakier spokojnie wytrzymuje 3 tyg. a myślę, że i dłużej by wytrzymał bez żadnego uszczerbku, jednak odrost jest denerwujący i wygląda nieestetycznie, dlatego jest to jedyny powód dla którego czas na usunięcie i zmianę ;)
Trwałość jest mega dobra, więc szczerze Wam polecam wypróbować monofazę .
Jedynie co może zaskoczyć, to gęstość lakieru - jest gęstszy niż normalny lakier hybrydowy, jednak w niczym nam to nie przeszkadza a może nawet i lepiej że jest taki, przynajmniej nie rozlewa się na boki ;)
Za ten lakier o poj. 9g zapłacimy 33zł, a za 12g. 49zł - TUTAJ

Polecam, świetna jakość za przystępną cenę :)
Na stronie producenta znajdziecie jeszcze więcej fantastycznych produktów do stylizacji paznokci KLIK

http://sunflower.com.pl/GELAQ-ZEL-LAKIER-UV-HYBRYDOWY/GELAQ-WSZYSTKO/

 Znacie produkty Sun Flower lub Gelaq ?
Próbowałyście lakiery monofazowe, jak się u Was sprawdziły, byłyście z nich zadowolone, co o nich sądzicie ?
Dajcie znać co szczególnie Was zainteresowało .
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Tej firmy wcześniej nie znałam ale kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma mi obca, ale lakiery monofazowe próbowałam - niestety, nie dla mnie (nawet BARDZO nie dla mnie). Wolę się dłużej pobawic z hybrydą, ale mieć ładniejsze i bardziej trwałe paznokcie :) no ale co kto lubi :) ja używam hybrydek semilac - próbowałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy monofazowe odchodza po namaczania w acetonie, czy trzeba piłować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchodzą normalnie. Ale ja wolę ściągać frezarką, bądź pilniczkiem.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger