sobota, sierpnia 01, 2015

Cudowny Zestaw od Mary Kay :)

Cześć Dziewczyny :)

Na weekend przygotowałam dla Was Cudowny Zestaw od Mary Kay :)
Nie wiem jak Wy, ale ja dopiero poznaję markę Mary Kay .
Ostatnio miałam możliwość testowania dwóch produktów z serii Time Wise .
Kto jest ciekawy, zapraszam na dalszą część posta :)

 
Cudowny Zestaw™ TimeWise® dostarcza skórze niewiarygodnych właściwości przeciwdziałających starzeniu się skóry, aby pomóc zachować jej młodzieńczy wygląd. Zestaw czterech niewiarygodnych produktów dostarcza skórze 11 właściwości przeciwdziałających starzeniu się skóry w jednym zestawie:oczyszczanie, złuszczanie, odświeżenie, pobudzenie, nawilżanie, wygładzenie, ujędrnianie, ochrona, odnowa i redukcja drobnych linii i zmarszczek. Jest odpowiedni dla osób o skórze wrażliwej i tych z bardzo wrażliwą skórą.* Cudowny Zestaw™ TimeWise® zawiera:

Mleczko TimeWise® 3-w-1

Łączy w sobie korzyści zapobiegające starzeniu się skóry plus połączenie trzech podstawowych korzyści pielęgnacyjnych w jednym produkcie, który oczyszcza, złuszcza i odświeża – aby przywrócić skórze młodzieńczy wygląd.

Nawilżająca Emulsja Przedłużająca Młodość TimeWise®

To formuła, w skład, której wchodzi mieszanka humektantów i silne antyoksydanty, strzegą komórki skóry przed negatywnym wpływem wolnych rodników, które mogą przyśpieszyć starzenie się skóry. Używanie tego preparat w połączeniu z Mleczkiem 3-w-1 TimeWise® przywraca skórze blask i gładkość. Nawilża skórę do 10 godzin, a jednocześnie kontroluje nadmierne wydzielanie sebum.

Serum na Dzień z filtrem SPF 30 TimeWise®* 

Serum na Dzień z filtrem SPF 30 TimeWise® i Serum na Noc TimeWise® dostarczają skórze ekskluzywny system Pronewal® System, który działa całą dobę, aby zapewnić skórze niezbędną ochronę w ciągu dnia, a w nocy wspomóc jej odnowę.

Serum na Noc TimeWise®

W swoim składzie zawiera peptyd, który przeciwdziała starzeniu się skóry i pobudza produkcje nowego kolagenu, aby przywrócić skórze gładkość i jędrność.
Wszystkie produkty zawarte w Cudownym Zestawie™ TimeWise® zostały przebadane dermatologicznie i klinicznie, są odpowiednie dla skóry wrażliwej, nie uczulają i nie podrażniają, są beztłuszczowe, bezzapachowe i hipoalergiczne.

 Obecnie używam dwóch produktów z serii Cudownego Zestawu - Serum Na Dzień i Emulsji Przedłużającej Młodość .
Oba produkty wspaniale ze sobą współgrają .
Oczywiście najlepiej jakbyśmy mogły mieć cały zestaw składający z czterech części :)
Wtedy efekty są o wiele lepsze .
Seria Time Wise jest w perłowych, jasno różowych barwach z czarnymi napisami .
Mnie osobiście prostota i minimalizm w tym wydaniu bardzo się podoba .
Mimo tej prostoty, produkty prezentują się całkiem estetycznie i elegancko .
Opakowania są solidnie wykonane, nic się nie psuje, nie zacina, napisy się nie ścierają .
Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce z dozownikiem, typowej dla serum - o poj. 29ml .
Konsystencja jest dla mnie zaskoczeniem, przeważnie spotykałam się z serum żelowym o przeźroczystej barwie - natomiast tutaj jest ona lejąca i koloru białego .
Musimy uważać aby dozując, produkt nie wylądował na podłodze - musimy robić to bardzo delikatnie i z wyczuciem .
Zapach jest dosyć ładny, specyficzny .
Aplikuję go na wcześniej oczyszczoną skórę twarzy .
Serum bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania, daje natychmiastowe uczucie głębokiego nawilżenia skóry .
Twarz po kilku pierwszych aplikacjach jest wyraźnie odżywiona, wygładzona i promienna .
Wraz z emulsją, daje wspaniały efekt .
Mimo, że ma tylko 29ml jest bardzo wydajne .

Emulsja znajduje się w stojącej, miękkiej tubce o poj. 88ml.
Jest delikatnej, aksamitnej konsystencji, dzięki której aplikacja jest niezwykle przyjemna .
Produkt jest bardzo lekki, wystarczy odrobinka aby pokryć całą twarz - dzięki temu kosmetyk jest niesamowicie wydajny, starczy nam na kilka miesięcy używania .
Skóra jest fantastycznie nawilżona, doskonale wygładzona, elastyczna, rozpromieniona - czego chcieć więcej ? :)
Ogólnie jestem z tych produktów bardzo zadowolona, są godne polecenia :)
Ja mam ochotę poznać  jeszcze więcej kosmetyków Mary Kay .
Na razie jest to dla mnie nowość, ale już bardzo mnie interesują i kuszą :)
A Was?
Czujecie się skuszone, by poznać Mary Kay?
A może już znacie te produkty?
Pochwalcie się, jakich produktów używałyście z Mary Kay :)
 POLECAM :)

http://www.marykay.pl/magdalena.goscinska/pl-PL/Strony/default.aspx



8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o tych kosmetykach ale jak najbardziej czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało ogólnie jest recenzji na temat tych kosmetyków :)

      Usuń
  2. moja koleżanka ma krem z tej firmy i bardzo sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję, że poznam więcej tych kosmetyków - jestem ich bardzo ciekawa, szczególnie kolorówki :) cieszę się, że jej spasował krem :)

      Usuń
  3. Nie miałam okazji poznać osobiście produktów tej firmy, ale serum mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię i raczej nie polubię. Działanie może być ok, ale wysokie ceny i wcale nie za rewelacyjne składy mnie odstraszają na razie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger