czwartek, sierpnia 13, 2015

Cat's Eyes Liner od Miss Sporty :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj coś do makijażu, a konkretniej do oczu ;)
Eyeliner w pisaku, to coś co od dawna używam , lubię i najlepiej u mnie się spisuje .
Zapewne wśród Was są zwolenniczki jak i przeciwniczki malowania kresek pisakiem, ja należę do tej pierwszej grupy :)

 Eyeliner kupiłam za ok.15zł, musiałam coś na szybko kupić, ponieważ mój pisak którego używałam był już na wykończeniu .
Zbyt dużego wyboru w tej drogerii akurat nie było, więc musiałam kupić to co było ;)
Czyli z Miss Sporty .
Powiem tak, jak na moje potrzeby to pisak daje wystarczające efekty .
Czerń nie jest zbyt głęboka, raczej jest mocno ciemno szarego koloru .
Jednak spokojnie możemy wyczarować nim zarówno cienkie jak i grubsze kreski .
Do codziennego makijażu jest bardzo dobry .
Nie odbija się na górnej powiece, przy moich opadających powiekach .
Nie rozmazuje w ciągu dnia, mimo upałów ;)
Przez cały dzień jest na swoim miejscu .
Mnie osobiście bardzo dobrze się nim maluje, służy mi od jakiegoś czasu i nie narzekam .
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię pisaki do kresek - a Wy które eyelinery bardziej preferujecie ?
Macie swoje ulubione i sprawdzone eyelinery ?
Podzielcie się w komentarzach :)
Pozdrawiam .




6 komentarzy:

  1. Szkoda,że nie dodałaś zdjęcie jak wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like a lot! it's a shame that is not black at all, but daily is fine!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem jakoś posługiwać się taki eyelinerami w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, nic trudnego o wiele prostsze niż typowy eyeliner :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam jak kreska jest intensywnie czarna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger