środa, grudnia 09, 2015

LashVolution efekty przed i po miesiącu stosowania .

Hej !

O odżywce do rzęs LashVolution mogliście już poczytać  w poście z poprzedniego miesiąca .
Dziś pokażę Wam stan moich rzęs przed stosowaniem tej odżywki, jak również efekty po miesiącu stosowania .


 Tutaj stan moich rzęs przed :


A tutaj po miesiącu stosowania LashVolution :


Moim zdaniem już widać efekty .
Mam wrażenie, że się zagęściły i lekko wydłużyły .
Oczywiście całkowity efekt jaki daje ta odżywka zobaczymy po 3 miesiącach, więc mamy jeszcze sporo czasu na końcowy stan i wygląd moich rzęs .
 Jestem już dobrej myśli, że będzie bardzo dobrze :)
Odżywka przychodzi do nas w eleganckim, białym, wysuwanym kartoniku .
Sposób aplikacji jak i składniki zawarte w odżywce znajdziemy na odwrocie pudełeczka .
Sam produkt posiada wąski, mięciutki pędzelek do aplikacji, którym szybciutko i bez żadnych problemów nałożymy preparat u nasady rzęs .
Cały proces trwa zaledwie kilka sekund .
Ja staram się systematycznie, codziennie wieczorem nakładać odżywkę .
Pierwszy raz widziałam w tego rodzaju produktach, aby była dołączona miarka do pomiaru długości rzęs .
Bardzo fajny pomysł, możemy sobie na bieżąco śledzić stan, długość naszych rzęs nie tylko w trakcie stosowania odżywki, ale również później .
Jeśli macie ochotę tak samo jak ja wypróbować tą odżywkę, to serdecznie Was zapraszam, cena tylko 79zł ( + darmowa dostawa ) - TUTAJ

http://lashvolution.pl/kup-lashvolution-teraz.html?maff=biurouroda24
 
Dajcie znać, czy stosujecie teraz jakieś odżywki .

Pozdrawiam :)  

 

10 komentarzy:

  1. ale się wydłużyły! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Cieszę się, że efekty już są widoczne :)

      Usuń
  2. rzeczywiście efekty już jakieś się pojawiły :) ładne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja leży miesiąc, muszę się w końcu zabrać za jej używanie, bo już widać u ciebie wydłużenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że moje rzęski stały się inspiracją ;)Używaj kochana jak ją masz :)

      Usuń
  4. Fajne działanie tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  5. Po dwóch miesiącach pewnie będą mega długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, teraz aktualizacja będzie po 3mcach i mam nadzieję,że będą "długaśne" :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger