czwartek, grudnia 17, 2015

PANTHERA, Paris Avenue - Zapach, który zachwyca ?

Cześć !

Kolejny raz zapachniało na blogu, tym razem za sprawą Pantery .
 Czy jest to zapach, po który z chęcią sięgniemy ?
Komu przypadnie do gustu, o tym dowiecie się z dalszej części postu, zapraszam .

 Jakie nuty znajdziemy w tym perfumie?

NUTY ZAPACHOWE

Nuty Górne (Nuta Głowy) : Grejpfrut, Kwiat Jabłoni, Zielona Herbata
Nuty Środkowe (Nuta Serca ) : Biały Fiołek, Konwalia, Jaśmin
Nuty Dolne (Nuta Bazy ) : Cedr, Drzewo Sandałowe, Mech Dębowy

 Perfumy damskie. 23% naperfumowania. 
Cytrusowa kompozycja oparta na nutach czerwonego grejpfruta, kwiatu jabłoni liściach zielonej herbaty połączonej z bukietem białych kwiatów: fiołka, konwalii i jaśminu, tłem zapachu są cedr, sandałowiec i mech dębowy.

Moja Panterka dotarła do mnie ze sklepu edp24.pl Otrzymałam ją dzięki portalowi Trusted Cosmetics, w którym były do wygrania te właśnie perfumy - serdecznie dziękuję :)
Flakonik znajduje się w eleganckim białym kartoniku, z wytłoczoną złotą panterką .
Wewnątrz znajduje się szklany flakonik ze szkła mrożonego, wytłoczonym napisem i wizerunkiem pantery, a wszystko to w kolorze białym .
Nakrętka i spryskiwacz jest w kolorze złota .
Całość prezentuje się elegancko i szykownie .
Powiem szczerze, że nigdy nie przyciągały mojej uwagi i zainteresowania tego typu flakoniki, a tym bardziej ich zawartości .
Nabawiłam się uprzedzenia z dawnych lat do ich trwałości .
Zawsze wydawało mi się, że takie wody są mało trwałe, szybko wietrzeją i najzwyczajniej w świecie szkoda na nie pieniędzy .
Otóż moje zdziwienie sięgnęło zenitu, kiedy otrzymałam ten produkt .
Trwałość jest zadziwiająco długa, zapach unosi się kilka godzin, zmieniając swoje natężenie .
Wiem, że jest różnica między wodą toaletową a wodą perfumowaną, czy perfumem .
Jednak mimo to byłam zawsze sceptycznie nastawiona, nie sądziłam, że zapach z tego rodzaju flakoników może się unosić dłużej niż 15minut .
Jestem tą panterką przemile zaskoczona .
Jej zapach jest cytrusowy, jednak nie ma nic wspólnego z tandetnym zapachem cytryny, czy limonki zamkniętej w buteleczce .
Przeplatają się nuty grejpfruta, kwiatów, mchu, bożonarodzeniowego grudnia przeplatanego zapachem Włoch .
Bajeczna kompozycja, która kusi i zaprasza po więcej .
Chcesz być otulona tym zapachem, czuć go jak najwięcej .
Uniwersalność jego zastanawia, możesz w niego się ubrać na elegancką, romantyczną kolację, wigilijną kolację, czy dodając sobie magnetycznej energii w pracy .
Polecam ten fantastyczny zapach w zasadzie każdej kobiecie .
Moim zdaniem nie da się go zaszufladkować do specjalnej grupy wiekowej, po prostu jest uniwersalny, świeży a zarazem uwodzicielski i kuszący .
Jestem tak zachwycona, że z ogromną przyjemnością sięgnę po inne zapachy .
Cena jest zadowalająca, kupicie ją teraz za 28,50zł w sklepie edp24.pl, ale to nie koniec, ponieważ każdy dodatkowo otrzyma 20ml. tego zapachu gratis w imitacji długopisu .
Jeśli nie macie jeszcze prezentów pod choinkę zajrzyjcie koniecznie do sklepu edp24.pl, znajdziecie tam coś dla siebie, dla niej lub dla niego - zapraszam :)

http://www.edp24.pl/index.html

 Znacie ten zapach ?
Lubicie takie kompozycje, nuty zapachowe ?
Pozdrawiam :)

 

7 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger