wtorek, grudnia 01, 2015

Nowości Kosmetyczne - Listopad.Prestige Cosmetics, Mariza cz.1.

Cześć !

Dzisiaj pokażę Wam troszkę moich nowości kosmetycznych, które dotarły do  mnie w listopadzie .
W mojej kosmetyczce pojawiło się więcej kolorówki .
Wcześniej w postach dominowała pielęgnacja włosów czy ciała .
Niestety nie jestem ekspertką w dziedzinie makijażu, ale postaram się pokazać Wam jak najwięcej z tych produktów .


Znacie kosmetyki Prestige Cosmetics ?
Miałyście styczność z produktami Marizy ?
Zainteresowało Was coś szczególnie z moich nowości kosmetycznych ?

 Jeśli macie ochotę dołączyć do świata kosmetyków Mariza, zapraszam - TUTAJ

To tyle na dziś, pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. jakoś kosmetyki Mariza nie przypadły mi do gustu, przynajmniej miałam peeling do ciała i szampon do włosów, póki co były bublami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, różnie to jest - jedni patrzą na cenę inni na jakość :) Ja dopiero poznaję kosmetyki Mariza :)

      Usuń
  2. Lubię lakiery do paznokci Mariza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale z przyjemnością bym się zapoznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Mariza to jak Avon czy Oriyflame,czyli wysyłkowo lub przez konsultanta.
    Ja jednak wolę połazić po drogerii,poczytać co producent pisze na opakowaniach.
    Choć czasami z Avon zamawiam kosmetyki,to jednak ostatnie moje zamówienie było rozczarowaniem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger