piątek, listopada 13, 2015

Letnia Opalenizna Jesienią i Zimą ? Teraz To Możliwe z VITA LIBERATA - Luxury Tan :)

Cześć !

Jakiś czas temu otrzymałam do testów lotion Luxury Tan Vita Liberata, produkt który gwarantuje nam wspaniałą opaleniznę przez cały rok, nie tylko podczas ciepłych, słonecznych, letnich dni .
Doskonale sprawdza się również jesienią, czy zimą jeśli nie chcemy niszczyć skóry korzystając z solarium .

 Vita Liberata pHenomenal 2-3 week Self Tan Lotion Medium
 Rewolucyjna technologia pHenoO2 gwarantuje najdłużej utrzymujący się efekt złocistej opalenizny na świecie (nawet do 4 razy bardziej trwały niż po użyciu tradycyjnych produktów samoopalających).

Moisture Locking System nadaje Twojej skórze miękkość i nawilżenie do 72h, zaś technologia Odour Remove zapewnia idealny efekt naturalnej opalenizny bez zacieków smug i nieprzyjemnego zapachu.

Nawilżająca i lekka formuła lotionu sprawia, że może on być używany zarówno do twarzy jak i całego ciała .

Stosowanie :
Dla najbardziej trwałego efektu opalenizny zaleca się 3-krotną aplikację w ciągu 12 - 24 h, spłukując ciało wodą przed każdą kolejną aplikacją.
Upewnij się, że w momencie aplikacji skóra jest sucha, najlepsze efekty uzyskuję się po wykonanym peelingu.
Używaj rękawicy do aplikacji, preparat nakładaj kolistymi ruchami.
Aplikuj mniejszą ilość produktu na dłonie stopy, kostki, łokcie.
Nie nawilżaj ciała przed aplikacją.
Jeśli skóra jest naturalnie bardzo blada, pozostaw preparat na dłuży okres czasu przed spłukiwaniem.

Skład :
Aloe Barbadensis (leaf) Water*, Dihydroxyacetone**, Glycerin*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Buyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Saccharide Isomerate**, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Disodium EDTA, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract***, Hyaluronic Acid, Benzyl Alcohol**, Salicylic Acis**, Sorbic Acid**, Vitis Vinifera (Grape)  Seed Extract***, Ginkgo Biloba Leaf Extract*, Fucus Vesiculosus Extract*, Litchi Chinensia Fruit Extract***, Citric Acid, CI 17200 (Red33), CI 42090 (Blue1), CI 19140 (Yellow 5), CI 60730 (Ext. Violet 2), CI 14700 (Red 4)

Lotion znajduje się w eleganckiej, brązowej butelce z dozownikiem .
Pompujemy sobie tyle produktu, ile nam potrzeba do aplikacji .
Nie musimy sobie brudzić rąk, ponieważ do zestawu dołączona jest specjalna rękawica, która ułatwia nam to zadanie .
Nakładając na rękawicę lotion, kolistymi ruchami rozprowadzamy go po ciele .
Pamiętajmy o wcześniejszym wykonaniu peelingu .
Produkt bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, nie tworzy plam ani smug, oczywiście musimy bardzo uważać przy łokciach, kolanach, czy kostkach .
Posiada śliczny kolor ciemnej czekolady, jednak nie musimy się go obawiać, pięknie stopi się ze skórą i nada jej złocisty, opalony kolor .
Tylko od nas zależy jaki chcemy uzyskać poziom opalenizny .
Mnie w zupełności wystarcza jedna aplikacja, a efekt jest bardzo widoczny od razu .
Kolor Medium, który ja mam, wspaniale nadaje się dla osób z jasną karnacją .
Jestem totalnym bladziochem, zresztą widzicie to na zdjęciu ;)
Jednak efekt jaki uzyskamy za pomocą tego lotionu, jest zachwycający .
Dzięki niemu mogę zapomnieć o solarium, czy innych drogeryjnych samoopalaczach .
Nigdy nie trafiłam na produkt, który daje natychmiastowy efekt opalonej skóry, który nie śmierdzi tak jak typowe samoopalacze, które przyzwyczaiły nas do specyficznego smrodku spalonej skóry .
Produkt jest moim zdaniem idealny, nie ma się do czego przyczepić .
Można z czystym sumieniem każdemu go polecić, ja jestem mega zadowolona, nareszcie jestem pięknie opalona :)
Nie ma na rynku żadnego innego tak dobrego samoopalacza - polecam :)
Produkt kupicie stacjonarnie w sklepach Sephora .


5 komentarzy:

  1. Miałam piankę i byłam z niej bardzo zadowolona :) teraz mam kolejną z innej serii i też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie produkty VL są wspaniałe, u wszystkich bardzo dobrze się sprawdzają :)

      Usuń
  2. Wyprubuję :) zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona, jestem tego pewna :) Oczywiście zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  3. Wyprubuję :) zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger