wtorek, marca 08, 2016

Nivea Hair Repair & Targeted Care, kampania Nivea Hair.

Hej!

Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez portal BLOGmedia do wzięcia udziału  w kampanii organizowanej przez Nivea Hair, do przetestowania szamponu i odżywki z najnowszej linii Repair & Targeted Care.
Dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat tych dwóch produktów, dowiecie się co sądzę na ich temat, czy są godne polecenia, czy warte są zakupu.


 

SZAMPON REPAIR & TARGETED CARE

Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.

Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

Działanie

Szampon NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:
  • Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
  • Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
  • Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu
Cena detaliczna: 9,99 zł/ 250ml

Skład :
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, C12-15 Pareth-3, MIPA Laureth Sulfate, Laureth-4, Sodium Chloride, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum. 

ODŻYWKA REPAIR & TARGETED CARE

Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.

Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

Działanie:

Odżywka NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:
  • Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
  • Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
  • Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu
Cena detaliczna: 9,99 zł/ 200ml.

Skład :
 Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

Nowa linia Nivea Hair Repair & Targeted Care otrzymała również nową szatę graficzną i nowe smuklejsze opakowania.
Mnie osobiście bardzo się podobają i przypadły mi do gustu.
Nie wiem czemu, ale jakoś do tej pory przechodziłam obojętnie w drogeriach obok półek z produktami Nivea, nie przypominam sobie żebym miała szampony czy odżywki tej firmy.
Jedyne co kojarzę, to kremy w granatowo-białych opakowaniach z czasu komuny, które nie powiem były bardzo dobre.
No cóż, czas się z marką Nivea przeprosić i niech częściej gości w mojej łazience.
Otóż dlaczego?
Dlatego, ponieważ ten duet bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i w pełni zadowolił.
Oczywiście większość zauważy, że są nafaszerowane silikonami itp. itd. 
No cóż, zgadza się, ale ....
Zauważyłam, że moje włosy kochają silikony.
Powiem szczerze, że sceptycznie do tego testu podeszłam, spodziewałam się raczej totalnej klapy, miałam wyobrażenie, że moje włosy będą oklapnięte, na drugi dzień po umyciu będą wołały o powtórne umycie i tu pojawiło się totalne zdziwienie...
Pojawił się piękny zapach zarówno z szamponu jak i odżywki.
Zapachy różnią się minimalnie od siebie, jednak nie kłócą ze sobą, a współgrają w nutach zapachowych.
Szampon jest gęsty, biało perłowego koloru, podobnie jak odżywka.
Podczas mycia głowy tworzy się gęsta, treściwa piana, którą dokładnie umyjemy całe włosy.
Byłam bardzo ciekawa jak poradzi sobie ze zmyciem oleju podczas olejowania włosów i  tu kolejne pozytywne zaskoczenie, wystarczyło jedno mycie, aby olej został dokładnie zmyty.
Po myciu i nałożeniu odżywki, włosy nie są splątane, ładnie się rozczesują, układają.
Są uniesione u nasady, objętość jest zwiększona, absolutnie nie są przyklapnięte, są mięciutkie jak u dziecka.
Świeżość jest przedłużona, nie przetłuszczają się tak szybko.
Dodatkowo zauważyłam piękny blask włosów, na pewno są zdrowsze, odbudowane i świetnie nawilżone.
Moje włosy są rozjaśniane, farbowane na blond, dlatego od szamponu i odżywki sporo wymagam.
Ten duet sprostał wszystkim moim wymaganiom, daję im bardzo duży punkt.
Na pewno są godne polecenia.
  
Różnią się objętością, szampon ma 250ml, natomiast odżywka 200ml.
Oba produkty dostaniemy za około 10zł.

Następnym moim zakupem będzie linia Color Care & Protect, która jest typowo do włosów farbowanych i z pasemkami.

Dziękuję portalowi BLOGmedia za wybranie mojego bloga, i możliwość przetestowania tych świetnych produktów.
Mimo iż otrzymałam te produkty, absolutnie nie miało to wpływu na ocenę tych produktów.

http://www.blog-media.pl/

http://www.nivea.pl/


Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. U mnie również dobrze się ten duet spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama w pozytywnej opinii :)

      Usuń
  2. Lubię produkty do włosów Nivea, napewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że skuszę się na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już dawno nie miałam nic z Nivea :) Ogólnie teraz tyle tego, że aż nie wiadomo co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, co rusz pojawiają się nowości i ciężko się zdecydować :)

      Usuń
  5. mam ten zestaw i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger