środa, kwietnia 20, 2016

MARIZA Argan Luxury Care - Regenerujące Serum do rąk.

Hej :)

Witajcie, dzisiaj kolejny kosmetyk od naszej rodzimej, polskiej firmy Mariza.
Przychodzę do Was z bardzo fajnym produktem, z którym od pierwszego użycia zdążyłam się zaprzyjaźnić.
Jest to regenerujące serum do rąk z linii Argan Luxury Care.



Serum z olejem arganowym
mocznikiem i masłem shea silnie nawilża i regeneruje nawet bardzo suchą skórę dłoni. 
Wzmacnia oraz chroni warstwę hydrolipidową naskórka, zabezpiecza go przed wysuszeniem i utratą jędrności. 
Zapewnia skórze elastyczność,  gładkość i długotrwałe uczucie nawilżenia. 
Nie zawiera parafiny i parabenów.
50 ml
* odmładza
* redukuje szorstkość
* wzmacnia paznokcie
* zmiękcza skórki
* nawilża
* regeneruje
* łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
* odżywia
* wygładza
* przywraca elastyczność
 Moja opinia dzisiaj będzie pochlebna odnośnie tego produktu. Nie mogę się do niczego przyczepić, dla mnie ten produkt ma same plusy. Począwszy od bardzo fajnej, małej, plastikowej, przeźroczystej buteleczki z higienicznym dozownikiem, takim jakie spotkamy w kremach do twarzy.
To, że jest przeźroczysta ułatwia nam "domyślanie się" ile jeszcze kosmetyku nam zostało, cały czas widzimy ile i jak dużo nam go ubyło.
Następnym plusem i fajnym rozwiązaniem jest zastosowanie plastiku zamiast szkła. Nawet jeśli buteleczka nam upadnie, nic się z produktem nie stanie i straty żadnej nie poniesiemy.
Jeśli chodzi o sam produkt, jest gęstej, kremowej konsystencji. Idealnie się rozsmarowuje, pomimo swojej gęstości jest bardzo aksamitny i delikatny. Zostawia na skórze milutki film, ręce są głęboko nawilżone, odżywione i wygładzone, takie jak lubię. Cała suchość i szorstkość znika w mgnieniu oka. 
Serum naprawdę bardzo dobrze sobie radzi i spełnia całkowicie swoje zadanie i spełnia obietnice producenta, co rzadko się zdarza.
Zapach również jest delikatny, absolutnie nie nachalny, w żaden sposób nie jest odpychający, jest przyjemny.
Dawno nie miałam tak fajnego kosmetyku do pielęgnacji rąk, polecam go z czystym sumieniem, wart jest wypróbowania i tego by na stałe zagościł w naszych kosmetyczkach.


Zapraszam na FB firmy Mariza KLIK
Jeśli chcecie kupić sobie taniej kosmetyki Mariza o -30 %  rejestrując się bezpłatnie w klubie, kliknij  TUTAJ 
Ania z chęcią Wam pomoże i odpowie na wszystkie pytania.


Pozdrawiam :)

Lubicie kosmetyki Marizy, znacie je, co o nich sądzicie?

4 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam czegokolwiek z tej firmy, i z tego co widzę dużo tracę. Będę musiała wypróbować to serum :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać kosmetyki Marizy, są bardzo dobre :) Obserwuję Twój blog już od jakiegoś czasu. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No i jak się spisał, byłaś z niego zadowolona? :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger