wtorek, kwietnia 05, 2016

Troszkę Prywaty / Dieta, sport.

Hej :)

Dzisiejszy post będzie inny niż poprzednie, nie będzie w ogóle związany z kosmetykami.
Podzielę się w Wami tym, co mnie ostatnio zajmuje i co mnie zainteresowało.
Nadeszła piękna, wyczekana, wytęskniona wiosna, za moment będzie lato, a mnie przez zimę przybyło zbędnych kilogramów, dlatego postanowiłam coś z tym zrobić.
Dzięki mojej koleżance poznałam książki o zdrowym odżywianiu, odchudzaniu i diecie - Pani Katarzyny Gurbackiej ( słynna Dieta Venus ).
Powiem Wam szczerze, że kilka razy w życiu próbowałam różnych cudownych diet, które obiecywały wspaniałe efekty w mig. 
Ale jak to bywa w praktyce wszyscy wiemy doskonale, wszystko kończy się efektem jojo.
Jestem dopiero na początku nowej drogi, zmiany żywienia - bo w sumie o to mi chodzi.
Nie chcę diet po których schudnę w expresowym tempie, a za chwilę jak ją skończę przybędzie mi 2x tyle kilogramów.
Postanowiłam zacząć zmieniać produkty, które spożywam.
Chcę świadomie wyeliminować to co jest zbędne i nie potrzebne, a zastąpić wartościowymi produktami.
Powiem Wam, że po przeczytaniu tych książek oczy szeroko mi się otwarły na temat tego co jemy i co jest nam w sklepach sprzedawane.
Największy problem sprawi mi odstawienie słodyczy, może uda mi się choć trochę ograniczyć ich spożywanie ;)
Potrzebuję zrzucić ok. 5-7kg i myślę, że teraz mi się to uda bez efektów jojo, ponieważ chcę na stałe zmienić swoje nawyki żywieniowe.
Od lutego prawie codziennie chodzę szybkim krokiem ok.1h, zawsze towarzyszy mi mój ukochany briard.
Do tego od wczoraj włączyłam jazdę na rolkach, więc myślę, że jakoś to spalanie tkanki tłuszczowej mi wyjdzie i za jakiś czas będę widziała pierwsze efekty ;)


A Wy planujecie jakieś zmiany na wiosnę/lato ?
 Podzielcie się w komentarzach jak jest u Was z aktywnością, dietą, żywieniem :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger