czwartek, czerwca 09, 2016

Relacja z Seminarium Cuccio Effect w Łodzi 5-6 czerwiec.

Hej :)

Dzisiaj zapraszam Was na relację z seminarium, które trwało 3 dni, od 4-6 czerwca w Łodzi, w hotelu Campoverde, na które zostałam zaproszona przez markę Cuccio.


Seminarium trwało 3 dni, od 4-6 czerwca - ja uczestniczyłam w dwóch (niedziela i poniedziałek). Niedziela poświęcona była zagadnieniom związanym z marketingiem i efektywną sprzedażą produktów w salonach kosmetycznych, prowadzonym przez Panią Patrycję Marciniak (www.irbk.pl). Wykład przekazany był w bardzo ciekawy sposób, można było dużo praktycznych porad odebrać, mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości te wiadomości mi się przydadzą. Pani Patrycja w prosty, ciekawy, obrazowy i zrozumiały sposób przekazała swoją wiedzę uczestnikom spotkania.
Jeśli ktoś prowadzi salon kosmetyczny, lub innego rodzaju usługi, warto wybrać się na takie szkolenie, można dowiedzieć się jakich błędów nie popełniać w kontakcie z naszym klientem itp., lub jak zwiększyć sprzedaż produktów w swoim salonie, czy gabinecie kosmetycznym. Jak dla mnie były to bardzo ciekawe zagadnienia i nie żałuję czasu spędzonego na tym seminarium.
Można było również skorzystać z promocji, rabatu na wszystkie kosmetyki marki Cuccio i StarNail - ja skorzystałam i zakupiłam sobie Top i Base.


Całe wydarzenie miało miejsce w uroczym zakątku koło Łodzi, w hotelu Campoverde. Ja byłam podwójnie zadowolona, ponieważ oprócz stylizacji paznokci, moją pasją od małego dziecka są konie i tutaj jak widzicie na zdjęciach hotel oferuje również jazdy konne i inne atrakcje jeździeckie.
 Więc byłam podwójnie wniebowzięta, tym bardziej, że pogoda dopisała, było pięknie, ciepło i słonecznie :)
Mąż towarzyszył mi w tym wydarzeniu, robił zdjęcia, dzięki temu mogłam całą uwagę skupić na tym co się działo podczas seminarium i wynieś dla siebie jak najwięcej :)


Dzień drugi, czyli poniedziałek od godz.10ej, poświęcony był już części praktycznej dla stylistek paznokci, w którym postanowiłam wziąć udział :)
Spotkanie odbywało się z gościem specjalnym, dyrektorem kreatywnym marki Cuccio - Stevenem Rhys Wells.
Przedstawione były nowości firmy , które wejdą w czerwcu do sprzedaży np. żele brokatowe, które są przepiękne, do tego gama kolorystyczna będzie zachwycać wszelkie "srocze"oko :)
Poznałyśmy również metodę "dipping system", jest to powrót metody tytanowej, która ma na celu przyśpieszenie i skrócenie czasu pracy stylistki w salonie.
W dalszej części warsztatów próbowałyśmy zbudować "frencza", coś takiego jak widzicie na zdjęciu powyżej, oczywiście perfekcyjnie jak Panu Stevenowi mi nie wyszło, ale bardzo się starałam ;)
Na koniec warsztatów, próbowałyśmy zrobić kwiatka żelowego z pudrem 3D, przyznam się szczerze, że nie jest to łatwe, jednak spróbowałam sprostać zadaniu i wyszło coś na kształt kwiatka ;)

Atmosfera była bardzo sympatyczna dzięki wspaniałej organizacji Pani Anny Karolak i przemiłej Pani Gosi Kruś, która również pięknie nam tłumaczyła z języka angielskiego, wszystko co Pan Steven mówił :)
Jeśli macie możliwość uczestniczyć w takich wydarzeniach, czy warsztatach, korzystajcie, jest to fantastyczne doświadczenie, na którym na pewno warto być.
Ja dużo się nauczyłam, dużo z tych szkoleń wyniosłam i wiem, że będę chciała być na kolejnych i w nich uczestniczyć.
Dziękuję serdecznie firmie Cuccio za zaproszenie i cudownie spędzony czas :)
Polecam, super sprawa :)


Jak Wam się podobają moje prace z warsztatów?
Macie podobne doświadczenia?
Pozdrawiam :)
 

6 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś uczestniczyć w podobnych warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotka, a Ty jak zawsze śliczna i uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, byłam w swoim żywiole haha, to mordka mi się cieszyła ;)

      Usuń
  3. fajne takie warsztaty :) ten kwiatuszek nawet ładny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 :)Mnie też się podoba :)Warsztaty świetna sprawa :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger