poniedziałek, czerwca 07, 2021

Ultralekki suchy olejek do ciała Biała Trufla - CUCCIO.

Nareszcie mamy cudowną pogodę, piękne lato się powoli zaczyna, mam nadzieję że pogoda utrzyma się jak najdłużej. W dzisiejszym wpisie przedstawię wam, bardzo fajny, suchy olejek do ciała Biała Trufla firmy Cuccio. Ostatnio pisałam o masełku do ciała z tej samej serii, a dzisiaj będziecie mogli poznać olejek. Zapraszam na post.

"Lekki, suchy olejek do ciała, szybciej się wchłania, bardziej nawilża i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Dzięki metodzie zimowania oleju (winterization), w bardzo niskiej temperaturze oddziela się lipidy i inne ważne związki olejowe, jednocześnie usuwając składniki niepożądane.

Zastosowanie mikronizowanego (rozdrobnione w bardzo wysokim stopniu), czystego olejku słonecznikowego powoduje, że olejek wchłania się dużo szybciej niż tradycyjny. Lekki olejek zapewnia niesamowite nawilżenie i gładkość skóry. Nie zawiera barwników.

  • Zapach i składniki odżywcze: Biała Trufla
  • Zastosowanie: do ciała
  • Pojemność: 100 ml

Zawiera przeciwutleniacze, zapewnia nawilżenie i rozjaśnienie skóry. Biała trufla jest bogata w witaminy z grupy B, ergosterol – prekursor witaminy D, kwasy AHA, kwasy omega-3. Substancje pozyskiwane z białej trufli mają działanie przeciwstarzeniowe, przywracające skórze elastyczność, gładkość i właściwy poziom nawilżenia, pobudzające skórę do regeneracji."

Olejek mamy w szklanym opakowaniu. Dobrze widzimy zawartość, ile nam go ubywa. Jest to suchy olejek, dlatego bardzo szybko się wchłania, nawilża i nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Możemy od razu się ubrać, bez obawy że wytłuścimy sobie ubrania. Jeśli chodzi o zapach, to jest on bardzo podobny do tego jaki mamy w masełku do ciała. Mnie osobiście trochę kojarzy się z migdałami, bardzo mi się podoba.
Jeśli tak ja ja lubicie suche olejki, to te firmy Cuccio serdecznie wam polecam. Są również inne warianty zapachowe np figa i granat, czy miód i mleko. Olejki są dostępne w poj 100ml i są bardzo wydajne, wystarczą 2-3 krople żeby wysmarować nim np całą rękę.
Polecam, olejki są rewelacyjne!
 
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Ja to aktualnie potrzebuję maseł do ciała, zbitych, gęstych, porządnych olejków, które nie wchłoną się od razu, bo mnie w ciąży skóra na brzuchu swędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jeszcze suchego olejku do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suchy olejek brzmi bardzo ciekawie. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że ten olejek jest taki lekki. Nie obciąży skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam suchych olejków. Chętnie poznam ten bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie suche olejki. Chętnie tego wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam doświadczenia z suchymi olejkami, ale chętnie ich wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger