piątek, maja 07, 2021

Masło do dłoni, stóp i ciała Biała Trufla - CUCCIO.

https://cuccio.pl/

Nie wiem jak Wy, ale ja jeszcze nie miałam okazji poznać kosmetyków, które w swojej nazwie miałyby białą truflę, dla mnie brzmi to bardzo luksusowo. Również nie ukrywam, że byłam bardzo ciekawa tego zapachu. Całość była bardzo intrygująca. Jeśli jesteście ciekawi tego kosmetyku, zapraszam na post.
https://cuccio.pl/
https://cuccio.pl/
https://cuccio.pl/
https://cuccio.pl/
BIAŁA TRUFLA masło.

Poczuj wyjątkowe nawilżenie dzięki luksusowej białej trufli, pełnej przeciwutleniaczy, mającej właściwości nawilżające i rozświetlające. Zawiera olejki z nasion moringi i patchouli. Moringa to doskonałe źródło witamin i flawonoidów, a olejek patchouli regeneruje skórę.

Biała trufla jest bogata w witaminy z grupy B, ergosterol – prekursor witaminy D, kwasy AHA, kwasy omega-3. Substancje pozyskiwane z białej trufli mają działanie przeciwstarzeniowe, przywracające skórze elastyczność, gładkość i właściwy poziom nawilżenia, pobudzające skórę do regeneracji.

Masło Biała Trufla przenika od razu przez wszystkie warstwy skóry zapewniając natychmiastowe nawilżenie!

  • Naturalny zapach: kojąca, naturalna esencja zapachowa, bez dodatku środków zapachowych
  • Naturalny kolor: nie zawiera barwników
  • Antyoksydacja i rozjaśnianie: wyciąg z bulw Aestivum (Trufla Biała)
  • Nawilżanie: olej z nasion Moringi Olejodajnej i witamina E
  • Naturalne składniki: drzewo sandałowe, czerwony cedr, wanilia, lawenda i paczula
Standardowo zacznę od kwestii technicznych, czyli od opakowania. Jest to słoiczek, dosyć niski, po brzegi wypełniony masłem, dodatkowo zabezpieczony dodatkowym wieczkiem. Na naklejce widzimy zdjęcia trufli i mamy opis tego, co w środku się znajduje.
Samo masło jest białego koloru, o gęstej ale żelowej konsystencji. Nie jest to taka lekka formuła, raczej treściwa, dobrze i lekko się rozsmarowująca na ciele. Absolutnie nie bieli, szybko się wchłania. Od razu czuć głębokie nawilżenie i lekki film na ciele. Nie jest to coś tłustego, ale jakby otulała nas aksamitna powłoka.
Jeśli chodzi o zapach, to muszę się przyznać, że nie wiem do czego go porównać. Jest ładny, trochę słodkawy, ale też z dodatkiem czegoś, czego nie potrafię do końca zidentyfikować. Musicie sami go rozszyfrować. 
Z mojej strony mogę Was tylko zachęcić do sięgania po te cudowne masła, balsamy do ciała firmy Cuccio.
Ja jestem nimi za każdym razem od nowa zachwycona. Uwielbiam ich zapachy, to jak pięknie nawilżają i dbają o moją suchą skórę.
  Polecam!

9 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie, ale kompletnie nie wiem, jakiego zapachu się spodziewać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta marka to dla mnie nowość, bardzo lubię takie formy masełka do ciała. Lepiej mi się ich używa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jeszcze nie miałam okazji testować tej marki, ale z twojego wpisu można wyczytać, że kosmetyki od Cuccio to sama przyjemność ;), więc muszę coś zamówić i sama się przekonać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale musi pachnieć to masło. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Truflowy produkt to dla mnie nowość. Jestem pewna, że zapach bym polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło do ciała szczególnie teraz gdy jest zimno się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło do ciała na pewno pozwoli zadbać o nawilżenie skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być bardzo ciekawe to masło. Chętnie bym spróbowała na stopach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger