sobota, sierpnia 26, 2023

#sharewithyourbestie Dzień Przyjaciela z Garnier i Pure Beauty.

Nie wiem ilu z Was pamięta o Dniu Przyjaciela? Przyznam szczerze, że ja nie pamiętałam, ale dzięki takim boxom które zostało przygotowane przez Pure Beauty wraz z marką Garnier łatwiej jest mi pamiętać o tym szczególnym dniu. Od dzieciństwa zawieramy piękne przyjaźnie, które zostawiają piętno w naszej pamięci na całe życie. Dzięki nim mamy cudowne wspomnienia z dzieciństwa, do których z chęcią powracamy. Oczywiście będąc już dorosłymi osobami również ich mamy, warto ich doceniać i podziękować im za to że są, możemy np podzielić się i podarować im jeden z kosmetyków.
 GARNIER - PŁYN MICELARNY W ŻELU "CZYSTA SKÓRA"

Nowa, wegańska formuła płynu micelarnego Garnier Czysta Skóra w formie delikatnego żelu zawiera wysoce skuteczne składniki, by dokładnie oczyszczać skórę i redukować niedoskonałości już po pierwszym użyciu. Zawarte w produkcie micele, czyli niewidoczne składniki oczyszczające, skutecznie oczyszczają, bez potrzeby pocierania, a węgiel i kwas salicylowy, znane ze swoich właściwości detoksykujących pomagają oczyścić twarz i zredukować niedoskonałości. Dzięki stosowaniu brud i zanieczyszczenia zostają usunięte, pory są widocznie odblokowane, a zaskórniki i niedoskonałości zredukowane. 

Efekty

* delikatnie oczyszczona cera

* zregenerowany naskórek

* odblokowane pory

* zredukowane zaskórniki

Płyn w żelu ma dużą pojemność aż 400ml. Przez zawartość węgla ma przyciemnioną barwę, ale to w żaden sposób nie brudzi. Ja osobiście uwielbiam płyny micelarne, u mnie najlepiej się od wielu lat sprawdzają do usuwania makijażu. Ten płyn w żelu jest bardzo dobry, dobrze usuwa makijaż i tusz do rzęs. Skóra jest czysta, nabiera świeżości. Do tej pory nie zauważyłam jakiegokolwiek uczulenia, czy podrażnienia podczas stosowania.

Garnier Skin Naturals Czarne Algi 28 g

Garnier Skin Naturals Czarne Algi - maseczka do twarzy w płachcie. Maseczka oczyszczająca Garnier Skin Naturals zawiera w składzie węgiel aktywny. Jest przeznaczona dla cery tłustej, mieszanej i wrażliwej. Ekstrakt z czarnej algi i kwas hialuronowy nawilżają skórę. Po zastosowaniu maseczki pory są zmniejszone a skóra jest gładka i oczyszczona.

Maseczka w płachcie jest przeznaczona dla cery tłustej, bądź mieszanej, ja mam suchą. Dlatego tę maseczkę dam mojej córce, która ma cerę tłustą i z chęcią ją zużyje.


Garnier Czysta Skóra AHA + BHA + Węgiel 30 ml

Pierwsze czarne serum od Garnier ze skoncentrowaną 4% formułą (zawiera niacynamid + kwasy AHA + kwasy BHA). Kwas AHA znany jest ze swoich właściwości złuszczających i wygładzających. Kwas BHA pomaga redukować niedoskonałości i zwężać pory. Niacynamid natomiast zapewnia uczucie ukojenia i przywraca skórze komfort. Węgiel - składnik pochodzenia naturalnego, znany ze swoich właściwości oczyszczających i matujących skórę. Przeznaczony dla skóry wrażliwej.

 
Potwierdzona skuteczność:

* natychmiast po  1 użyciu: skóra jest widocznie gładsza i zmatowiona

* po 7 dniach: struktura skóry jest widocznie bardziej jednolita, a koloryt wyrównany

* po 28 dniach: niedoskonałości, zaskórniki i zaczerwienienia są widocznie zredukowane, a pory zwężone

Wegańską formuła serum przeciw niedoskonałościom została przetestowana dermatologicznie i jest odpowiednia dla skóry wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze śladów oraz poczucia lepkości. Produkt został zatwierdzony przez Cruelty Free International.

Efekty:

* zredukowane niedoskonałości i przebarwienia 

* wygładzona i ukojona cera

* zmatowionia skóra

Serum mimo swego czarnego wyglądu, nie barwi skóry i nie zostawia na niej żadnych czarnych śladów. Szybko się wchłania. U mnie przez jakiś czas czuć pod palcami lepkość, ale z czasem ustępuje. Twarz jest milutka w dotyku, da się od razu wyczuć obiecane wygładzenie. Bardzo fajne serum. Wszystkie te produkty są świetne i godne polecenia.

Spodobała mi się akcja #sharewithyourbestie  Pure Beauty stworzonego we współpracy z marką Garnier   aby wspólnie celebrować Dzień Przyjaciela, dlatego drugie serum które otrzymałam w boxie podaruję mojej wieloletniej, ukochanej przyjaciółce, by pokazać jej jak jest dla mnie ważna i jej obecność w moim życiu.

Podoba Wam się taka akcja? Jak często obdarowujecie swoich przyjaciół?

Pozdrawiam :)

 #garnier #skincare #pureactive #czystaskóra #sharewithyourbestie

Współpraca reklamowa z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger