poniedziałek, grudnia 28, 2015

Żel T3 Opaque Nude od CUCCIO, przedłużanie paznokci .

Hej :)

Pierwszy post po świętach będzie jeszcze w klimacie świąt, pokażę Wam bardzo dobrej jakości jednofazowy Żel T3  Cuccio .
 Zobaczycie jak przedłużyłam i pomalowałam paznokcie tym właśnie żelem i co o nim sądzę .
Zapraszam na post :)


Przedłużanie, budowa paznokci :


Opracowane :


Efekt końcowy, pomalowane :



Doskonale kryje, maskuje wszelkie niedoskonałości naturalnej płytki paznokcia.
 Idealnie imituje naturalny kolor paznokcia. 
Wysokiej jakości, bardzo elastyczny, jednofazowy. 
Żel modelujący, do budowania  paznokcia, samopoziomujący. 
Doskonała przyczepność. 
Utwardzać w lampie UV 2 min.

Żel T3 jest koloru Nude, o ciepłej cielisto-różowej barwie .
Idealnie imituje nasz naturalny kolor paznokci .
Jest jednofazowy, samopoziomujący, wysokiej jakości .
Jak widzicie na zdjęciach, ja nim zbudowałam dosyć długie paznokcie w kształcie migdała .
Żel jest jak dla mnie dosyć rzadki i trzeba się śpieszyć z nakładaniem, bo może się rozlewać na boki .
Osobiście wolę jak żel jest gęstszy, lepiej mi się takim pracuje i buduje odpowiedni kształt paznokci .
Jednak zapewne są zwolenniczki i tych rzadszych żeli, dla których one są idealne i nie wyobrażają sobie pracy na gęstszych ;)
Zauważyłam, że producent zaleca utwardzanie tego żelu w lampie UV tylko 2min.
Jednak ja już chyba z przyzwyczajenia utwardzałam tradycyjnie 3min.
Jakość i trwałość tego żelu oceniam naprawdę bardzo dobrze i bardzo wysoko .
Uważam, że wart jest polecenia .
Mój żel ma poj.7g i jego cena to 35zł , a możecie go kupić TUTAJ .
Zapraszam Was na stronę Cuccio, gdzie znajdziecie jeszcze inne żele i kolory do wyboru np. TUTAJ

Jak Wam się podoba taka długość i kształt paznokci ?

 Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podobają :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Dostałam w prezencie Fibergel T3 clear i nie wiem jak go uzyc :/
    Czy powinnam przed nałożeniem go nałożyć bazę a pozniej top jak przy hybrydzie? I czy tez moge troche przedłużyć nim paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primer, baza pod żel i spokojnie może Pani budować i przedłużać paznokcie :)Top na koniec stylizacji,może być ten do hybryd :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger