sobota, stycznia 02, 2016

Mariza - IDALIQ, eyeliner w pisaku .

Hej :)

Jestem ogromną fanką eyelinerów w pisaku, jak dla mnie są najłatwiejsze w użyciu .
Dzisiaj pokażę Wam nowość Marizy - IdaliQ taki właśnie eyeliner w pisaku .
Ukazały się one w katalogu nr.6 listopad - grudzień .

Precyzyjny eyeliner do oczu
tworzy na powiece równą,
cienką linię, która po zastygnięciu
cały czas pozostaje elastyczna.
1,2g
cena : 19,90zł


 Eyeliner jest w typowym dla tych w pisaku opakowaniu, przypominającym faktycznie czarny pisak .
Mamy tutaj czarną szatę graficzną z napisem, logo w kolorze srebra .
Końcówka jest idealna, podczas używania nie rozwarstwia się całość pozostaje na swoim miejscu .
Miękkość końcówki nie powoduje jakiegoś nieprzyjemnego kłucia w powiekę, maluje się nim idealnie .
Czerń jak dla mnie jest satysfakcjonująca, jeśli komuś zależy na bardzo mocnej kresce, może powtórzyć malowanie kreski żeby była dużo ciemniejsza .
Ja już nie wyobrażam sobie powrotu do innych eyelinerów .
Pisaki są dla mnie idealne, spełniają moje oczekiwania, w szybki sposób maluję kreskę bez rozmazywania - osoby niewprawione, bardzo szybko poradzą sobie z namalowaniem ładnej kreski .
Mogę Wam polecić spokojnie ten eyeliner, otrzymacie ładny odcień czerni, długo utrzymujący się na powiece bez poprawek, cena też myślę nie jest wysoka .
Wart wypróbowania jeśli tylko lubicie eyelinery w pisaku :)
A może są osoby, które chciałyby dołączyć do grona osób zarabiających na sprzedaży tych kosmetyków - to zapraszam TUTAJ

https://strefamariza.pl/?m=partner&tab=register&Sponsor=005476
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Również uwielbiam eyelinery w pisaku, sa one chyba najwygodniejsza formą rysowania kreski. Dotychczas prym w mojej kosmetyczce wiódł Master P. ale wersja slim, ma mega precyzyjny rysik ktory nie tepi sie tak szybko jak inne. Zaciekawiłaś mnie swoim eyelinerem, jeszcze nie wpadł w moje dłonie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie znam Master P.muszę się za nim rozejrzeć :) Jeśli chodzi o trwałość pod względem świeżości zdecydowanie wygrywa u mnie eyeliner z Oriflame,miałam go kilka ładnych miesięcy zanim zaczął zasychać :)Wzajemnie, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku,oby był dużo lepszy niż miniony :)

      Usuń
  2. A ja kiedyś miałam i jakoś ni jak nie mogłam się z nim dogadać ;)


    Zazdroszczę ręki :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, że nie mogłaś się dogadać :( Ja nie wyobrażam sobie innego eyelinera niż pisak :D Pozdrawiam również :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger