poniedziałek, lutego 08, 2016

Stylizacja produktami EIYO, ESTETIQ - ZAWSZE PIĘKNA.

Witajcie !

Wiosnę już powolutku czuć w powietrzu, z czego ja się bardzo cieszę :)
Dzisiaj pokażę Wam dwa kolorki, które użyłam do stylizacji, a o których pisałam Wam całkiem niedawno.
Będzie to niebieski, chabrowy kolor EIYO nr.142, oraz srebrny ESTETIQ nr.79
Kto jest ciekawy trwałości, zapraszam na post.


Na zdjęciach dla przypomnienia pokazałam Wam produkty, których użyłam i które dotarły do mnie ze sklepu Zawsze Piękna.
Stylizację robiłam jakiś czas temu, moje paznokcie były w trakcie zapuszczania, a i tak jeden mi się złamał i musiałam go nadsztukować, zbudować żelem na formie.
Do tego użyłam żelu ESTETIQ, o miłym melonowym zapachu.
Obie hybrydy nałożyłam trzema cienkimi warstwami i ozdobiłam cekinami niebieskimi z karuzeli.
Po nałożeniu topu, przemyłam lepką warstwę Cleanerem.
Jeśli o trwałość hybryd, oceniam je bardzo dobrze mimo, że cena za 15ml jest stosunkowo niska 21,90zł.
Lakiery długo się utrzymują, pięknie błyszczą cały czas, nie odpryskują, szczerze polecam.
Jeśli chodzi o trwałość żelu, to muszę przyznać, że na potrzeby domowe może być jak najbardziej tym bardziej że cena również jest dobra za 30ml zapłacimy 35zł, jednak jeśli chcemy używać w salonie, raczej polecam żel np.Cuccio.
 Każdej z Was, która chce zacząć przygodę z hybrydami, bądź stylizacją paznokci polecam te produkty, które nie są drogie o dużej pojemności, a jakość ich jest bardzo dobra.
W sklepie ZAWSZE PIĘKNA znajdziecie wszystko co będzie Wam potrzebne, do tego obsługa sklepu przemiła i na najwyższym poziomie jest dbałość o klienta.

http://www.zawszepiekna.pl/

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie manicure hybrydowego, zapraszam do dyskusji :)
Pozdrawiam. 

6 komentarzy:

  1. Piękny ten niebieski, ale nie mogę się przekonać do takiego kształtu paznokci ;(
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,ja wcześniej nosiłam tylko kwadraty, ale z czasem przekonałam się do migdała i bardzo mi się podobają. U mnie dopiero rosną,dlatego jeszcze nie za fajnie do końca wyglądają :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger