wtorek, lutego 16, 2016

Z cyklu dobre i tanie - WIBO, Diamond Illuminator.

Hej :)

Kolejny pochmurny i ponury dzień, jak ja takich nie lubię ehhh...
Trzeba sobie dzień umilić ładnym, rozświetlonym makijażem.
Do tego potrzebny nam będzie ten produkt, o którym dziś będzie mowa - prasowany rozświetlacz WIBO.


Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. 
Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. 
Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem.
Stosowanie: 
aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę.
Efekt: 
jedwabiście gładka i rozświetlona cera pełna blasku i elegancji.
Składniki: 
Talc, Mica, Isopropyl Isostearate, Synthetic Fluorphlogopite, Magnesium Stearate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Isocetyl Stearoyl Stearate, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Silk, Maltodextrin, Tin Oxide, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77163, CI 19140.  

W październiku pisałam Wam o rozświetlaczu Lovely, o którym możecie poczytać TUTAJ .
A dziś jest o jego można powiedzieć braciszku, tyle że z firmy Wibo.
Miałam okazję używać obu, z Wibo jestem nadal w trakcie używania - Lovely został całkowicie przeze mnie zdenkowany i sądzę, że z Wibo będzie tak samo.
Oba produkty są w ciepłej, złocistej tonacji, która bardzo mi odpowiada.
Jeśli chodzi o to co uzyskamy, zarówno Lovely jak i Wibo dają efekt ślicznej tafli, absolutnie nie przesadzonej, czy zarezerwowanej tylko na wielkie wyjścia, śmiało możemy używać ich przy codziennym makijażu.
Cena tego rozświetlacza jest bardzo przystępna, kosztuje niecałe 10zł w rosku.
Biorąc również pod uwagę jego bardzo dobrą wydajność, jest to bardzo dobry zakup.
Mamy dobry i tani produkt za rozsądną cenę.
Moim zdaniem wart jest zakupu i sądzę, że nie raz zagości w mojej kosmetyczce :)

Używacie rozświetlaczy?
Jakiej firmy goszczą w Waszych kosmetyczkach?
Pozdrawiam :)

 

24 komentarze:

  1. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten produkt ma niesamowitą pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, ale jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem wśród rozświetlaczy jest My secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka kosmetyków z My Secret, ale rozświetlacza jeszcze nie :) Zapisuję na listę ;)

      Usuń
  6. Skuszę się jak tylko zużyję ten z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu dorwać ten rozświetlacz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godny polecenia, myślę że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  8. Ślicznie się prezentuje ten rozświetlacz. Ja jestem wielka Mary-Lou z theBalm, a teraz czaję się na rozświetlacz wypiekany z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary-Lou już wyższa półka cenowa :)My Secret już jest na mojej liście :)

      Usuń
  9. Chętnie go przetestuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona :) Dobra jakość za niską cenę :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię rozświetlacze i używam codziennie:) Aktualnie mam z makeup revolution ale wibo też wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z rozświetlaczami zaczęłam przygodę tak na poważnie dopiero w zeszłym roku, ale już nie wyobrażam sobie bez nich makijażu :)

      Usuń
  11. świetnie się prezentuje na dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten rozświetlacz i go lubię :) jak za ta cenę, myślę że jest warty uwagi :) Najczęściej sięgam po ten rozświetlacz i po rozświetlacz Mary-Lou :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, cena jest wyjątkowo atrakcyjna i jakość bardzo zadowalająca :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger