czwartek, lutego 18, 2016

LashVolution, koniec 3miesięcznej kuracji - efekty.

Hej !

Ten czas tak szybko leci, dopiero zaczynałam kurację z odżywką do rzęs LashVolution , o której pisałam Wam w tym poście KLIK, po miesiącu mogłyście poczytać o pierwszych efektach tutaj KLIK , a dziś efekty po 3 miesiącach stosowania.
Zapraszam do dalszego czytania i oglądania.


Dla przypomnienia stan rzęs przed stosowaniem LashVolution :


Tutaj po miesiącu stosowania :


A tutaj efekty już po 3 miesiącach stosowania odżywki :

Tutaj z tuszem :


Moim zdaniem rzęsy zyskały na objętości i długości, a o to nam chodzi kiedy sięgamy po tego typu produkty.
Obietnice producenta zostały spełnione.
Jestem bardzo zadowolona z używania odżywki LashVolution, przekonałam się że nie musimy wydawać zawrotnych sum za tego typu odżywki, żeby osiągnąć zadowalający nas efekt.
Możemy kupić produkt 3 razy tańszy, który da nam takie same lub porównywalne efekty do tych bardzo drogich odżywek, więc po co przepłacać?
Za 3ml. zapłacimy 79zł
Podczas używania, produkt mnie w żaden sposób nie uczulił, nie odczułam żadnego dyskomfortu podczas stosowania np.łzawienia, pieczenia, swędzenia, zaczerwienienia itp.
Jest na prawdę godny polecenia.
Produkt możecie zamówić na stronie LashVolution TUTAJ

http://lashvolution.pl/kup-lashvolution-teraz.html?maff=biurouroda24

 Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Tej odżywki nie miałam ale jak wiesz, jestem mega zadowolona z mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt :) ja używałam bodetko lash i też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodetko też używałam, moim zdaniem wszystkie dają podobne efekty :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger