wtorek, lutego 23, 2016

Naturalne wspaniałości od ECOHEAVEN.

Hej :)

Dzisiaj będzie króciutki, malutki, wprowadzający post odnośnie tego co jakiś czas temu do mnie dotarło ze sklepu Ecoheaven.
Same naturalne wspaniałości, które w głównej mierze zadbają o moją cerę.
Przyda się troszkę odpoczynku od chemii ;)
Zapraszam, być może coś Was szczególnie zainteresuje.


Produkty :

3. Czerwona glinka marokańska 100g.

Wszystkie produkty są podlinkowane, oprócz czerwonej glinki, być może w tej chwili jest niedostępna w sprzedaży.
Zajrzyjcie, są przeceny można te produkty kupić taniej.
Sklep ma nową szatę graficzną od jakiegoś czasu, jest dużo przejrzyściej, ładniej, bardzo przyjemnie buszuje się po sklepie.
Doszło dużo nowych marek, które oferują naturalne kosmetyki nie tylko dla dorosłych, ale również dla dzieci.
 Powoli będą pojawiały się posty odnośnie tych kosmetyków.
O peelingu solnym nie będę Wam pisała kolejny raz, ponieważ już wcześniej go miałam i o nim pisałam.
Kto chce poczytać, zapraszam TUTAJ.  
 Jeśli lubicie naturalne kosmetyki, zajrzyjcie do sklepu Ecoheaven, na pewno wiele kosmetyków Was zainteresuje i znajdziecie swoje ulubione produkty.
https://ecoheaven.pl/

Znacie, lubicie te produkty?
Który produkt szczególnie Was zainteresował?
Pozdrawiam :)
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Jestem ciekawa peelingu solnego od GoCranberry. Chętnie zajrzę do sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling solny bardzo polecam, pisałam o nim na blogu. Sklep bardzo polecam, zajrzyj koniecznie :)

      Usuń
  2. Takie kosmetyki i takie składy to ja lubię ;) Fajny jest ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i poza olejkami o których napisałam pod innym postem peeling też jest super :) podobnie jak curkowy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger