niedziela, stycznia 04, 2015

AJURWEDYJSKA TERAPIA DO WŁOSÓW - Orientana :)Kalina.

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj znowu będzie o produkcie do włosów :)
Myślę , że większość zna kosmetyki Orientany i ten produkt o którym dziś będzie mowa również :)
Jeśli ktoś jednak nie zna , zapraszam na dalszą część posta - będzie o Ajurwedyjskiej Terapii do Włosów :)



Naturalna terapia do włosów wypadających i osłabionych. 
Stworzona według zasad indyjskiej ajurwedy. 
Odpowiednio dobrane ekstrakty i olejki roślinne wzmacniają osłabione włosy i zatrzymują wypadanie.

DZIAŁANIE:
- wzmacnia włosy
- zapobiega wypadaniu

STOSOWANIE:
Kilka kropel olejku wmasuj w skórę głowy i pozostaw na kilka godzin lub na całą noc, w zależności od stanu włosów.
Potem umyj włosy.

SKŁADNIKI: 
 Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Sesamum Indicum Oil (olej sezamowy), Lactobacillus/ Lac Ferment (ferment mleczny), Nilibhrungandi Oil , Elettaria Cardamonum Seed Oil (olej kardamonowy), Ferri Peroxi Dumrubrum, Eclipta Alba Powder, Terminalia Chebula Extract (ekstrakt z migdałecznika), Sugandhit Dravya Extract, Centella Asiatica Leaf Extract (ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej), Jasminum Officinale Flower Oil (olejek jaśminowy), Abrus Precatorius Root Extract (ekstrakt z korzenia paciorecznika), Citrullus Colocynthis Fruit Extract (ekstrakt z owocu arbuza kolokwinty), Triticum Vulgare Germ Oil (olejek z kiełków pszenicznych), Citrus Medica Vulgaris Peel Oil (olejek z skórki cytryny), Datura Stramonium Leaf Extract (ekstrakt z bielunia), Indigofera Tinctoria Extract (ekstrakt z indygowca), Nardostachys Jatamansi Oil (olejek ze szpikanardu), Pongamia Glabra Seed Oil (olejek karanja), Azadirachta Indica Leaf Extract (ekstrakt z miodli indyjskiej), Lawsonia Inermis Extract (ekstrakt z lawsonii), Berberis Aristata Root Extract (ekstrakt z korzenia berberysu), Anacyclus Pyrethrum Root Extract (ekstrakt z bertramu lekarskiego), Acorus Calamus Root Oil (ekstrakt z korzenia tataraku), Glycyrrhiza Glabra Root Extract (ekstrakt z korzenia lukrecji).

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA: 105ML
PRODUCENT: ORIENTANA, POLSKA
Cena: 22zł

Olejek znajduje się w plastikowej , małej , poręcznej buteleczce przez którą widzimy całą zawartość .
Jak widać na zdjęciu , mamy tutaj dodatkowe zabezpieczenie , nic nie ma prawa nam się wylać podczas transportu .
Kosmetyk otrzymujemy fabrycznie zalakowany i mamy pewność , że nikt go przed nami nie używał ;)
Ja osobiście takie rozwiązanie uwielbiam :) 
Mam pewność , że kosmetyk jest świeży i ja go pierwsza otwieram :)
Kolor olejku jest bursztynowy czy jak kto woli herbatki z cytrynką ;)
Konsystencja jest typowo olejkowa :)
Za to zapach jest słodziutki , kokosowo-migdałowo-waniliowy :)
Nie mamy tutaj do czynienia z orientalnymi nutkami zapachowymi , co mnie troszkę zaskoczyło - chociaż po takim składzie można było się tego spodziewać ;)
Pojemność może nie jest imponująca , bo mamy tutaj tylko 105ml  jednak uważam że jest to produkt wydajny .
Ja nie stosuję go na noc , staram się wcierać olejek przeważnie rano lub przed myciem godzinę lub dwie - zostawiam na włosach i później zmywam .
Skóra głowy nie została w żaden sposób podrażniona , nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych typu swędzenie , krostki itp.
Włosy są miękkie , gładkie , lśniące - zmniejszyło się ich wypadanie i wyraźnie się zagęściły :)
Z racji tego , że nastał nowy rok tak sobie myślę czy by znowu nie zacząć zapuszczać włosów ;) ???
Jak wiecie początkiem czerwca ścięłam włosy na boba i zafarbowałam na blond - tak jak chciałam :)
Ponieważ  nie zaobserwowałam zniszczenia włosów farbowaniem na blond farbą Color&Soin , zostanę jej wierna i być może uda mi się je  zapuścić i jeszcze bardziej zwiększyć ich pielęgnację :)
O,to będzie moje postanowienie noworoczne haha ;)
Uwielbiam , jestem zakochana w kosmetykach Orientany - polecam Wam je gorąco jeśli jeszcze nie miałyście okazji żadnego wypróbować , to jak najszybciej to nadrabiajcie bo warto :)
Kosmetyki Orientany możecie dostać np. w sklepie Kalina  do którego serdecznie Was zapraszam :)

http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/

10 komentarzy:

  1. Jak dla włosów wypadających to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mają tego typu produktu bez kokosa :( Moje włosy z kokosem się nie lubią więc na pewno się na niego nie skuszę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,ale może znajdziesz coś fajnego i odpowiedniego do swojego typu włosów w ofercie Orientany :)

      Usuń
  4. Mam z tej serii balsam do ciała w kostce. Uwielbiam go. Zawsze sceptycznie podchodziłam do sosowania olejków na włosy, ale z tego co widzę, będę musiała go w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz balsam w kostce o jakiej nucie zapachowej ? Domyślam się,że jest fantastyczny i zapewne też będę musiała się na niego skusić :)

      Usuń
  5. Zaciekawilas mnie tym olejkiem, moze sie na niego skuse, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger