piątek, stycznia 09, 2015

ZIAJA Odżywka Intensywna Regeneracja :)Drogerie Marysieńka.

Cześć Dziewczyny :)

                    Ostatnio brakuje mi czasu na posty , ale mam nadzieję że to się za jakiś czas  zmieni ;)
Dzisiaj będzie o odżywce do włosów firmy Ziaja .
Kto zainteresowany , zapraszam na dalszą część :)

 Intensywna pielęgnacja włosów
odżywka intensywna regeneracja miód

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.

DZIAŁANIE:
- Skutecznie odżywia, nawilża i wzmacnia włosy.
- Wyraźnie odbudowuje ich naruszoną strukturę.
- Zmniejsza łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
- Chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

EFEKT: włosy elastyczne, gładkie, miękkie
Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. 
Nie spłukiwać. 
Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach. 

* ekstrakt z aloesu
* olej jojoba
* pochodna miodu pszczelego
* prowitamina B5 (D-panthenol)
Poj.200ml
Cena ok. 5zł

             Odżywka znajduje się w białej , wąskiej , plastikowej nie przeźroczystej butelce z wygodnym zamykaniem typu klik .
Kosmetyk jest biały , średnio gęsty .
Nie przelewa się przez palce .
Pachnie przyjemnie słodko , miodem , mlekiem i wanilią :)
Jeśli chodzi o działanie , to u mnie jako odżywka " bez spłukiwania " zupełnie się nie sprawdziła .
Włosy były zbyt obciążone , miałam uczucie jakbym włosów nie umyła ;)
Jednak gdy zastosowałam ją po umyciu jako odżywkę " do spłukiwania " , włosy bardzo dobrze zareagowały , nie były przyklapnięte , ani obciążone .
Zyskały na objętości , były mięciutkie , delikatne i uniesione u nasady .
Jak dla mnie za  taką cenę jest to bardzo przyzwoity kosmetyk :)
Z chęcią wypróbuję również inne wersje tych odżywek :)
Dostaniecie je np. w Drogeriach Marysieńka , do których serdecznie Was zapraszam :)
Nie tylko kosmetyki tam możecie spotkać ale np. takie fantastyczne kubeczki z pięknymi folklorystycznymi wzorkami - ja jestem nimi zachwycona , ale nie tylko ja również mój mąż z nimi się nie rozstaje , uwielbiamy z nich pić :)
Taki cudowny prezent świąteczny dotarł do mnie przed świętami :)
Dziękuję Drogeria Marysieńka :)



Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
DZIAŁANIE:
- Skutecznie odżywia, nawilża i wzmacnia włosy.
- Wyraźnie odbudowuje ich naruszoną strukturę.
- Zmniejsza łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
- Chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
EFEKT: włosy elastyczne, gładkie, miękkie
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1565,odzywka-intensywna-regeneracja-miod#sthash.SJRKVORz.dpuf

10 komentarzy:

  1. Ciekawa ta odżywka :) Miałam chyba różową z tej serii, cudnie pachniała sokiem winogronowym z kartonu (czuć ją było w całym pokoju) i była mega wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Mam ochotę wypróbować również inne wersje tej odżywki:)

      Usuń
  2. ja osobiście nie lubię takich odżywek (miałam chyba wszystkie rodzaje z ziai kiedyś)
    bo na moich włosach nie robią nic ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam :) Ale każdy włos lubi co innego :)

      Usuń
  3. Słyszałam że odżywki z tej serii są bardzo dobre, ale na razie mam mały zapas i będzie czekać w kolejce na kupno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniały prezent :D Te kubki bardzo mi się podobają , lubię takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , wspaniały uwielbiam takie niespodzianki :) Kubeczki , są urocze - uwielbiamy je :)

      Usuń
  5. Cenowo nie jest droga więc nawet jak się u kogoś nie sprawdzi to mała strata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Jednak zawsze można w razie co zużyć do czegoś innego :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger