poniedziałek, stycznia 12, 2015

BALEA - edycja limitowana Żel pod prysznic CARAMBOLA LAMBADA :)

Cześć Dziewczyny :)

     Dzisiaj przychodzę do Was z dużą  wybuchową mocą owoców zamkniętą w żelu pod prysznic Balea :)
Spełniła się jedna z moich zachciewajek którą miałam od dłuższego już czasu za sprawą przemiłej świątecznej niespodzianki , jaką mi sprawiła jedna z fantastycznych blogerek Magda 30plusBeautyblog :)
Od dawna byłam bardzo ciekawa kosmetyków Balea ale jakoś zawsze było mi z nimi nie po drodze , mijaliśmy się mimo moich chęci ich posiadania :)
Dzięki Magdzie , stałam się oto posiadaczką wspaniałego żelu pod prysznic o cudownie egzotycznym zapachu :)
Kto ciekawy dalszego wątku , serdecznie zapraszam na dalszą część :)


ŻEL POD PRYSZNIC KARAMBOLA LAMBADA

Najnowsza edycja limitowana.
 Żel pod prysznic o egzotycznym zapachu soczystej karamboli. 
Wybuchowa moc owoców sprawi, że prysznic stanie się tropikalną wyprawą! 
Kremowa formuła i neutralne dla skóry pH. 
Testowany dermatologicznie.
Zaaplikować na gąbkę, myjkę lub zwilżona skórę. 
Spienić, następnie obficie spłukać.
 Nie spożywać.

Skład:
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · PARFUM · COCO-GLUCOSIDE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · GLYCERYL OLEATE · GLYCERIN · INULIN · LECITHIN · POLYQUATERNIUM-7 · CITRIC ACID · STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER · PROPYLENE GLYCOL · SODIUM SULFATE · HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE · TOCOPHEROL · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL · CI 13015 · CI 42051.

Żel znajduje się w ładnej żółto - zielonej plastikowej butelce z typowym i wygodnym zamykaniem typu klik .
Gdy już zbliża się ku końcowi , można butelkę stawiać "na głowie" żeby kosmetyk szybciej i do końca nam "zleciał" -  żebyśmy mogli do końca go zużyć :)
Żel jest typowej średnio gęstej kremowej konsystencji , przypomina mi rzadszy budyń :)
Zapach jest po prostu obłędny :)))
Kryje w sobie chyba wszystkie egzotyczne owoce , swoim zapachem przenosi na rajskie , tropikalne wyspy :)
Zapachem jestem oczarowana - uwielbiam takie owocowe nutki , nie ma tu nic ze słodkich landrynek owocowych , tylko czyste soczyste owoce z pięknych karaibskich wysp ;)))
 Do tego fantastycznie się pieni i dobrze myje.
Mam nadzieję , że na jednym produkcie od Balea się nie skończy :)
Tym bardziej , że ceny tych produktów są bardzo przystępne , do tego mamy dosyć duże pojemności - żel ma 300ml . i do tego jest bardzo wydajny .
Jestem zdecydowanie na tak :)
Polecam jeśli lubicie takie zapachy , to jak najbardziej jest godny polecenia :)
Madziu , jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za piękną i fantastyczną przesyłkę świąteczną :)

Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że żel spełnił Twoje oczekiwania. Lekko bałam się , że nie utrafię z zapachem :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnił Kochana w 100% , wszystkie produkty są wspaniałe i fantastycznie trafione :) :*** Dodam,że mój mąż był pierwszym testerem żelu i się z nim nie rozstaje - widać jemu również bardzo się podoba :)

      Usuń
  2. Zapach musi być cudowny <3 Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość , to zachęcam do wypróbowania - nie będziesz żałowała :)))

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger