wtorek, kwietnia 14, 2015

MURIER - Testowanie, seria Gold Research :)

Witajcie :)

Dzięki uprzejmości firmy Murier, zaczynam testowanie trzech kosmetyków .
Miałam możliwość wybrania sobie produktu, który chciałabym przetestować .
Uważam, że jest to wspaniała forma współpracy ponieważ nic nie jest narzucone z góry i można dopasować sobie produkt który wiemy, że nam będzie odpowiadał :)
Ja wybrałam serię Gold Research, więcej o tych produktach i o moich wrażeniach dowiecie się za jakiś czas .
Dziś mogę Wam tylko zdradzić, że zapach mnie urzekł <3

To jedna z pierwszych firm na rynku, która oferuje szeroką gamę najwyższej jakości kosmetyków z wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych (Stem Cells). 
Nasze produkty powstają w wyniku zastosowania unikalnych technologii, będących efektem badań naukowych, prowadzonych przez znakomitych specjalistów z dziedzin kosmetologii i dermatologii. 
Dzięki ich wiedzy i zapałowi oferujemy Państwu całą gamę innowacyjnych kosmetyków przeznaczonych do każdego rodzaju skóry, również tej problematycznej (serie anty-angin oraz przeciwzmarszczkowe) o bardzo intensywnym działaniu liftingującym i napinającym skórę.
Nieustannie, dbając o najwyższą jakość kosmetyków, jak również bezpieczeństwo klientów, gwarantujemy, że każdy z naszych produktów przed trafieniem na rynek przeszedł liczne testy laboratoryjne i dermatologiczne.
 Ponadto, nasze produkty nie zawierają parabenów, co daje pewność ich najwyższej skuteczności i jakości.
Wszystko to po to, abyście mogli Państwo jak najdłużej cieszyć się młodym wyglądem.

http://murier.com/
Mam nadzieję, że produkty Murier zainteresują Was tak samo jak mnie :)
Oczekujcie pełnej recenzji już niebawem :)

Znacie produkty marki Murier ?
Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger