czwartek, kwietnia 16, 2015

Yves Rocher,Culture Bio, Deodorant with Organic Aloe Vera - co o nim sądzę ?

Witajcie :)

Doczekałam się w końcu czegoś z Yves Rocher, jest to dezodorant w kulce z aloesem .
No nie powiem, bo jak go zobaczyłam to byłam pełna zachwytu - ładne, ekologiczne opakowanie, aloesik i te sprawy .
Zobaczcie jak ładnie się prezentuje :)


Dezodorant chroni skórę i zapewnia jej świeżość:
 
- szanuje naturalne mechanizmy pocenia się skóry ,
- chroni ją od wilgoci ,
- pozostawia skórę delikatnie pachnącą,
- zapewnia jej uczucie świeżości Jego.
Nie zawiera soli aluminium.
 
Składnik roślinny: aloes Bio. 
Miąższ aloesu jest nasycony wodą i substancjami nawilżającymi .
Ustanowiliśmy współpracę z naszymi Meksykańskimi dostawcami dający gwarancję pochodzenia i pełną kontrolę jakości aloesu bio.
 
Posiada certyfikat Ecocert:
- 0% soli aluminium, silikonu, barwników, parabenów,
- 98,7% składników pochodzenia naturalnego,
- 10% składników pochodzi z upraw biologicznych.

Cena: ok. 12zł / 50ml

Bardzo ładne, przyjemne dla oka, seledynkowe, plastikowe opakowanie .
Nie "chlapiąca" kulka, dozuje tyle ile potrzeba, nie zacina się i nie "lata" ;)
A teraz przejdźmy do .... zapachu i działania .
Oczywiście jest to tylko moja ocena i każdy może ten produkt odbierać inaczej .
Zapach jest dla mnie, powiem tak - znośny .
Dziwny, jeszcze nie nałożony na skórę pod pachami a już mam wrażenie, że czuję woń spoconej pachy :(
Tak samo jest po jego nałożeniu, w końcu sama nie wiem czy to ja się spociłam czy to jest zapach tego dezodorantu :(
Wiadomo, nie jest to antyperspirant tylko dezodorant w kulce dlatego nie powinnam wiele od niego wymagać - ale spodziewałam się jakiejkolwiek ochrony, albo ładnego zapachu .
Nie mam ani tego ani tamtego .
Teraz, kiedy zaczną się cieplejsze wiosenne i letnie dni absolutnie się nie sprawdzi - a osoby, które mocno się pocą niech go omijają szerokim łukiem ;)
No cóż, to na tyle co mogę powiedzieć o tym produkcie - absolutnie mnie nie zachwycił :(

Stosowałyście go ? Jak Wasze wrażenia ?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger