środa, stycznia 20, 2016

Przesyłka Ze Sklepu ZAWSZE PIĘKNA :)

Hej !

Witajcie w ten mroźny poranek :)
Dzisiaj będzie  malutki pościk, chcę Wam pokazać przesyłkę jaka do mnie nie tak dawno dotarła ze sklepu Zawsze Piękna :)
Osoby, które interesują się stylizacją paznokci, które uwielbiają lakiery hybrydowe, będą zainteresowane :)


W przesyłce znalazły się te oto produkty :


Na razie zaczynam przygodę z tymi produktami, więcej o lakierach i tych produktach napiszę w kolejnych postach .
Na szczególną uwagę zasługują lakiery hybrydowe Estetiq i Eiyo, ponieważ mają aż 15ml pojemności, jest to naprawdę sporo, a ceny są bardzo dobre 21,90zł/szt.
O jakości i trwałości na paznokciach powiem Wam wkrótce .
Na wzorniku pokazałam Wam kolorki 142- niebieski, 79- srebrny, 4045- Pastel Pink .
Sklep Zawsze Piękna, oferuje nie tylko akcesoria do paznokci choć ma bardzo duży wybór tych produktów, to znajdziecie również akcesoria do pielęgnacji brwi i rzęs, balsamy do rąk, dermokosmetyki, suplementy diety i wiele innych .
Serdecznie Was zapraszam, pobuszujcie po sklepie, być może znajdziecie sporo fajnych dla siebie produktów :)
Dajcie znać, co szczególnie Was zainteresowało, co znalazłyście dla siebie w sklepie :)

http://www.zawszepiekna.pl/
 Znacie ten sklep, albo produkty które do mnie dotarły ?
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Kolorki świetne, życzę Ci miłego testowania :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przesyłka i wszystkie kolorki mi się podobają :) Srebrny idealny na karnawał a niebieski spisze się super wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jestem bardzo zadowolona z przesyłki :)Srebrny pasuje do praktycznie wszystkich stylizacji, niebieski również :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger