poniedziałek, grudnia 05, 2016

NOWOŚĆ SILCARE, hybryda Color It Premium nr.20 i 320. Film You Tube.

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajne hybrydy, kolorki takie jak widać na filmiku i zdjęciach.
Produkty są firmy Silcare, którą już mogliście u mnie poznać na blogu, kiedy pokazywałam Wam przepiękne Cat Eye i kameleona - KLIK
A dziś będą hybrydki, zapraszam na post i filmik :)



 Nowość firmy Silcare, są to hybrydy Color It Premium - KLIK :
Nowość - Color IT Premium. Klasa Premium wśród lakierów hybrydowych w rewelacyjnej cenie.
Wprowadzamy jeszcze nowocześniejszą formułę nadającą paznokciom perfekcyjny wygląd. Zwiększona ilość pigmentu daje efekt doskonałego krycia płytki paznokcia wybranym kolorem. Nakłada się łatwo i szybko. Nie osłabia płytki. W 100% ściąga się z  paznokcia acetonem lub płynem do hybryd. Hybryda Color IT Premium  doskonale utrzymuje się paznokciach, a jej kolor jest intensywny, wciąż świeży, nie matowieje.
CECHY
  • optymalne nasycenie barwą
  • idealne krycie płytki paznokcia już przy pierwszej warstwie
  • nowe szklane opakowanie
  • 20 kolorów neonowych, 20 pastelowych i 20 kolorów moro
SPOSÓB UŻYCIA: Nakładamy na podkład bazowy - 1 lub 2 warstwy. Poleca się utwardzać 2 min. w lampach UV oraz wysokiej jakości lampach LED. Wykończeniem jest zabezpieczający Top.

Paleta kolorów:



Moje kolorki to nr.20 i 320.
Kolor 20, to bardzo intensywny, mocny pomarańcz z nutką żółci. Natomiast kolor nr.320 to taki brudny, pastelowy róż.
Dzisiaj chciałam sprawdzić obietnice producenta o kryciu, czy rzeczywiście wystarczy jedna warstwa, aby krycie było zupełne i bez prześwitów?
Na filmiku macie tego dowód, że faktycznie te obietnice zostały w 100% spełnione. Pigmentacja tych hybryd jest niesamowita, są mocno kremowe, nasycone, intensywne. Wystarczy nam jedna warstwa do pokrycia, żeby nie było prześwitów, pięknie się rozprowadzają, malowanie nimi to czysta przyjemność.
Do tego mam dla Was coś jeszcze, cena jest rewelacyjna, za 6g produktu zapłacimy 11,99zł :)
Z racji tego, że kładziemy tylko jedną warstwę,  mamy ogromną oszczędność, więc zużywamy mniej produktu i do tego cena jest niska, zyskujemy podwójnie :)
Ja jestem zdecydowanie na tak :)

Zapraszam na filmik :

↓↓↓



Pozdrawiam :) 

 

14 komentarzy:

  1. myślałam o nich ale naczytałam się tyle negatywnych opinii ;) ale myślę że zaryzykuje 3 rożnego typu kolory i sama ocenię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście :) Najlepiej samemu się przekonać i wystawić własną ocenę i opinię o danym produkcie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Duży wybór kolorów, idzie oczopląsu dostać, wszystkie by się chciało mieć ;)

      Usuń
  3. Ależ piękne mają tam kolorki :) Mogłabym mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pomarańcz bardzo przyjemny! A na tych paletkach wypatrzyłam kilka kolejnych kolorów, które chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo pomarańcz wygląda pięknie :)Jest w czym wybierać :)

      Usuń
  5. Paletki bardzo mi się podobają <3 kolor pomarańczowy to ten, który lubię najmniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Jak ze ściąganiem tych hybryd?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger